meraba arkadaşlar uğraşıp duruyorum. bir türlü bulamadım
textbox1 e sayı giricem bu sayı 20 olsun mesela
bu sayıyı 10 ile çarpıp yani 20*10 yapıp textbox 2 ye aktarması gerekiyor.
bu olay butonsuz olacak basit ama yapamadım.
Bilen arkadaş yazarsa çok sevinirim
Bulamadığım için de uyuyamadım.