meraba arkadaşlar uğraşıp duruyorum. bir türlü bulamadım

textbox1 e sayı giricem bu sayı 20 olsun mesela

bu sayıyı 10 ile çarpıp yani 20*10 yapıp textbox 2 ye aktarması gerekiyor.

bu olay butonsuz olacak basit ama yapamadım.

Bilen arkadaş yazarsa çok sevinirim

Bulamadığım için de uyuyamadım.