Merhaba akadaşlar,
Yarın vizem var bu kodun yazımında sıkıntı yaşıyorum yardımcı olur musunuz?
Malzemelerden hangisinin daha çok seçildiğini, hamur tipinden en çok hangisinin tercih edildiğini, en çok hangi teslimatın tercih edildiği, hangi hamur boyunun en çok tercih edildiği "z" raporunda listelenecek.
Ama if else ile değil dizi oluşturulacak.
http://hizliresim.com/Y5AWrE
Arkadaşlar C+ Sınavım var, yardımcı olur musunuz?
3
●341
- 10-11-2014, 22:48:51O programda groupbox'ların içindeki seçimler dizi ile z raporuna yazdırılacak (z raporu başka formda açılıp listbox ile gösterilcek orda)devveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:48:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:14 --
Raporlamayı göstermedi işte groupbox larda dizi yapmayı bilmiyorumasoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle