O programda groupbox'ların içindeki seçimler dizi ile z raporuna yazdırılacak (z raporu başka formda açılıp listbox ile gösterilcek orda)
tam olarak ne istiyorsun, yani resimde gösterdiğin programı mı ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:48:51 -->-> Daha önceki mesaj 22:46:14 --
Bu durumda raporda listeleneceklerin önceden biriktirilmesi gerekiyor. Bir dosya, bir veritabanı olabilir.
İstenildiğinde de biriktirilen veriden istenenleri sayar raporlarsınız.
Raporlamayı göstermedi işte groupbox larda dizi yapmayı bilmiyorum