Merhabalar.
Uzun bir süredir masaüstü programcılık ve veritabanı yönetim sistemleri üzerine çalışmaktayım. Bu forumuda 2007'den beri takip etmekteyim. Bu süreçte gerek forum içerisinde, gerekse forum dışında birçok projeyi layıkıyla bitirdim. Benim için önce müşteri memnuniyeti gelmektedir. Zaten müşterilerimde bunu bilir ve eminimki konu altına yorumlarını eksik etmeyeceklerdir.
Tecrübe Alanlarım:
- C# Programlama Dili (Kullandığım sürüm VS2013)
- MsSQL, MySql, Oracle, Access, Firebird, Sqlite vs. Veritabanları ve Yönetimi
- Windows Server 2003-2012 Arası Server Yönetimi
- İsteğe Göre DevExpress vb. Bilişenler
Yapılabilecek İşler:
- Müşteri, Stok, Envater, İş vs.. Takip Programları
- Seri Port veya USB Port Üzerinden Bilgi Okuma/Gönderme Programları
- Cihaz Otomasyon Programları
- Web Spider vs Tarzı programlar
- Kişisel Özel İşler
- Ödevler
Yapılmayacak İşler:
- Keylogger, Bot ve Kişi / Kuruluşlara Zarar Verecek Yazılımlar
- vs..
Çalışma Şeklimiz:
- Skype üzerinden irtibata geçildikten sonra programın detaylarını skype üzerinden yada telefonla, anlatarak yada örnek program göstererek açık ve net bir şekilde bilgi verirsiniz.
- Benim program hakkındaki soracağım olası ayrıntıları konuşuruz.
- Tahmini yapılacak bir süre belirtiyorum.
- Programın ücretinin büyüklüğüne göre bazen cüzi bir miktarda ön ödeme alıyorum.
- Programını bitirince Uzak Masaüstü Programları ile (Ammyy Admin, Teamviewer vs..) programınızı gösteriyorum.
- Eksik gördüğünüz yada Eklenmesini istediğiniz birşey varsa hallediyorum.
- Programın son haline onay veriyorsunuz.
- Ücretin kalanını alıp programı teslim ediyorum.
- İş sonrasında desteğimi devam ettiriyorum.
Not: Hiçbir programımız (Ç)alıntı kodlar ile yapılmamaktadır. Hepsi sıfırdan isteğinize özel şekilde kodlanmaktadır. Program pazarlığı yapıldıktan sonra istenilen extra özelliklere, extra ücret istenecektir.
İletişim:
- Forum Üzerinden Özel Mesaj ile
- Skype Üzerinden : aerhanguven
(Tercihen)
- Mail Yolu ile :
aeguven@aeguven.com
- İletişim Formu ile :
http://www.aeguven.com/iletisim
- Konu altına yazarak
Şimdiden konuyu okuyan arkadaşlara Teşekkür ederim.
MUTLU MÜŞTERİ YORUMLARI