doguu0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C# web uygulama ihtiyacımız var ilgilenirseniz görüşelim.
Merhabalar, ne yazıkki ben sadece masaüstü uygulama yapıyorum.

Teşekkürler, iyi günler.