• 14-05-2014, 16:46:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Visual basic 6.0'da bir buton ekleyerek tıkladığımda tüm veritabanındaki içeriği silmesi gerekiyor.. Böyle birşey nasıl yapabilirim ?

    Access kullanmaktayım
  • 14-05-2014, 16:51:41
    #2
    veri tabanı olarak ne kullanıyorsun hocam.Hiç bir şey bilmiyorsan dosyayı tamamen silip boş dosyayı oraya oluşturabilir ya da kopyalayabilirsin
    • Diabolist
    Diabolist bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-05-2014, 16:55:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veri tabanı olarak ne kullanıyorsun hocam.Hiç bir şey bilmiyorsan dosyayı tamamen silip boş dosyayı oraya oluşturabilir ya da kopyalayabilirsin
    hocam programda veritabanını boşalt diye bir buton kısmı koydum o yüzden bunla yapmam gerekiyor.. Access kullanıyorum
  • 14-05-2014, 16:59:12
    #4
    http://www.youtube.com/watch?v=SuwNXdQH_eU
    • Diabolist
    Diabolist bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-05-2014, 17:01:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    delete * from tabloadi
    kaç tane tablon varsa bunu alt alta yaz
  • 14-05-2014, 17:07:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkürler yaptım