Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
veri tabanı olarak ne kullanıyorsun hocam.Hiç bir şey bilmiyorsan dosyayı tamamen silip boş dosyayı oraya oluşturabilir ya da kopyalayabilirsin
hocam programda veritabanını boşalt diye bir buton kısmı koydum o yüzden bunla yapmam gerekiyor.. Access kullanıyorum