• 19-08-2006, 16:38:11
    #19
    Üyeliği durduruldu
    redbaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ordaki eşittirler vb nin gelişmiş halinin yeni versiyonun adının vb.net olduğudur sanırım anlayamadın böyle yazınca komik duruma düşen sen oldun gibi sanki
    Ahaha ahaha ahaha..
    Öğrenmişte bana öğretiyor..
    C++'da , C# olmuştur ha ne dersin?

    Sen microsoftu takip etmeye devam et. Platform bağımlı olmaya devam et. Gün gelecek kaybedenlerden olacaksın. Dediklerimi şuan anlayabileceğini pek sanmıyorum aslında
    Detaya girmeceğin , uzatmaya gerek yok..
  • 19-08-2006, 19:03:02
    #20
    RxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahaha ahaha ahaha..
    Öğrenmişte bana öğretiyor..
    C++'da , C# olmuştur ha ne dersin?

    Sen microsoftu takip etmeye devam et. Platform bağımlı olmaya devam et. Gün gelecek kaybedenlerden olacaksın. Dediklerimi şuan anlayabileceğini pek sanmıyorum aslında
    Detaya girmeceğin , uzatmaya gerek yok..
    yaş kaç dostum senin neyse dediğin gibi olsun ben bakalım yalnız bu işin okulunu okuyoruz yaklaşık 6-7 dil biliyoruz framework çatısı hakkında cevirilere bakıyoruz benle .net konusunda konuşurken biraz daha dikkatli ol istersen :

    bizim hoca şöyle diyor "PENGUENLER PAYTAK PAYTAK YÜRÜMEYE DEVAM EDERKEN PENCELER UÇMAYA DEVAM EDİCEK" bu sözü "Sen microsoftu takip etmeye devam et" lafına itafen oldumu hadi kib başarılar
  • 20-08-2006, 07:44:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Programci degilim.
    Webprogramlamaya ASP ile basladim. Daha sonra PHP ye gectim.
    Cok daha tercih ediyorum. php + MYSql ikilisi hem hiz acisindan hem bulabilecegim kaynak acisindan asp+access veya asp+mssql den fazla.
    Opensource derim.
    Programlamaya girmem ama girecek olsam da c++ a giden yolu secerdim. .net e gideni degil.
  • 21-08-2006, 02:06:57
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaslar konu sorusu komple sacma acaba web programcılıkmı yoksa pc programcılığğımı deilmi ama

    Web Programcılığı diyorsa HTML en Sağlam En baba Dildir
    Yok Pc donanım Programcılığı derseniz ++C
    Entegre Programcığılı derseniz ++C , Assembly (Asm Öğrenmek Kolaydır yaklaşık 35 tane Temel Komudu ile En gelişmiş programlarda bile yapamadığınız herşeyi yaptırabilirsiniz
  • 21-08-2006, 02:37:18
    #23
    webrlis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni basliyacaksan mutlaka visual basic le baslaman1 tavsiye ederim programlama mantigini çok çabuk ögrenirsin. ileri düzey programci olmak istediginde c++ ya geçersin
    Kesinlikle katılmıyorum, programlama da iyi bir yere gelebilmek istiyorsanız, programlamanın mantığını sonuna kadar hazmedinceye dek görsel dillerden uzak kalmak en iyisi. Zihin tembelliğinden başka bir şey katmıyorlar insana bence, tabi istediğiniz program yazmak değil de programcı olmak ise... Yeni başlayanlara Pascal ya da Phyton 'u şiddetle tavsiye ederim. Eğer web tabanlı programlama dillerinden birine (özellikle de PHP ise) aşina iseniz ve kendinize güveniyorsanız C'den başlamanız daha çok yol kat etmenize neden olacaktır. Sonrasında C++'a geçmeniz de böylelikle daha basit olacaktır... SUN cephesinde ise Java oldukça yol katetmiş durumda ve gerek kolay kavranabilir nesneleri, gerekse thread yapısıyla C++ 'a iyi bir alternatif olarak söylenebilir.

    Hangi programlama diliyle başlarsanız başlayın, eğer iyi bir coder olmak istiyorsanız hayatınızın bir döneminde Java ve C++ dillerinden biri ile Pascal dilini mutlaka öğrenmenizi öneririm. Zira özellikle Pascal dili bilgisayar biliminde bir standart haline gelmiş ve algoritma anlatımında örnek dil olarak çok geniş bir alanda kullanılmakta.
  • 21-08-2006, 02:42:42
    #24
    Dizemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar konu sorusu komple sacma acaba web programcılıkmı yoksa pc programcılığğımı deilmi ama

    Web Programcılığı diyorsa HTML en Sağlam En baba Dildir
    Yok Pc donanım Programcılığı derseniz ++C
    Entegre Programcığılı derseniz ++C , Assembly (Asm Öğrenmek Kolaydır yaklaşık 35 tane Temel Komudu ile En gelişmiş programlarda bile yapamadığınız herşeyi yaptırabilirsiniz
    HTML i bir programlama dili olarak değil de bir işaretleme (murkup) dili olarak tanımlamak daha doğru olur sanırım.

    Assembler konusunda da sana katılmıyorum. Komutları öğrenmek belki kolay olabilir ama, ama kod yazmak-kotarmak ve hata tespiti yapmak assembley da oldukça zaman alıcıdır ve çoğu zaman (Eğer işletim sistemi ya da driver yazmıyorsanız ) fazldan zaman ve emek kaybı olarak değerlendirilebilir. Öte yandan makinelerin çalışma prensibini ve işlemcilerin iç mimarisini öğrenmek açısından oldukça faydalı olabilir. Ancak programlamaya yeni başlayanlara kesinlikle önerilmez.
  • 21-08-2006, 13:41:48
    #25
    Üyeliği durduruldu
    redbaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaş kaç dostum senin neyse dediğin gibi olsun ben bakalım yalnız bu işin okulunu okuyoruz yaklaşık 6-7 dil biliyoruz framework çatısı hakkında cevirilere bakıyoruz benle .net konusunda konuşurken biraz daha dikkatli ol istersen :

    bizim hoca şöyle diyor "PENGUENLER PAYTAK PAYTAK YÜRÜMEYE DEVAM EDERKEN PENCELER UÇMAYA DEVAM EDİCEK" bu sözü "Sen microsoftu takip etmeye devam et" lafına itafen oldumu hadi kib başarılar
    Hocan çok espritüelmiş... Bu arada yaşıt sayılırız.
    Ben bu işin eğitimini hayat okulunda , okulumda ve çeşitli kurumlarda aldım. Seninle yollarımız farklı diyebiliriz. Ben sistem programlamaya ilgiliyim. Ancak görsel programlamayıda elimin tersiyle itmiş değilim. Senin .net olayın yüksek seviyeli. (Kimse yüksek seviyeliden çok iyi kaliteli anlamasın )
    Yüksek seviyeyi öğrenmek kolaydır. Bu sayede yakın zamanda piyasada elini kolunu sallasan .netçilere çarpacaksın.
    Şunu unutmaki derin C\C++ deneyimi olay biri C# yada VB.NET'i yada yada genel olarak .net'in mantığını çok rahat kavrayabilir. Bu kısa bir zaman diliminde de olur. Ancak gidipte yıllarını C#'a verip , sonradan ben C\C++'ı kısa sürede sökerim dersen bu olmaz. Daha çoook yıllarını vermen lazımdır.

    Şunları araştırmanı istiyorum :
    Microsoft, ürün geliştirme departmanlarındakileri yani şu microsoft teknolojilerinin yaratılmasında rol oynayan vatandaşları hangi kriterlere bakarak işe alıyor? Yani senin kullandığın teknolojiyi kimler yaratıyor?
    Yazılım sektörünün merkezi abd'de platform bağımlı teknolojileri kullanan programcılar kaç para alıyor? C\C++ yada sistem programcıları ne kadar alıyor?

    2-3 sene windows application programlamışsın. Sonra web programlamaya geçmişsin. Tabiki microsoft geçmişi yakmaya başladı. VB'nin uyumluluğu yok edildi. Windows API'leri gözden çıkarıldı. Kararsızlığa düşenler ne yaptılar?
    Tabiki web programlamaya başladılar. Şu noktaya değiniyorum , microsoft
    radikal kararlar aldığında her zaman bocalamaya mahkumsun. Her zaman microsoftu tercih etmişsin. Şu geçirdiğin seneleri tamamen C\C++ ile geçirseydin ve daha sonra ek olarak .net ile ilgilenmeye başlasaydın gerçek farkı görecektin.

    6-7 dil biliyorsun.. Neyse bu konuda yorum yapmayacağım. Ama yüzeysel olarak bildiğin o 6-7 dil , C\C++'ı yutmuş bir adamın yanında , yani 2 dilin yanında afedersin ama koca bir sıfır kalır.

    Yine tekrarlıyorum , bahsettiğim programcı gurubu ufak çalışmalarla senin .net dediğin teknoloji cok rahat sökecektir. Ancak .net tayfasının tersinir yönde bir yerlere gelmesi için önlerinde çok uzun yol vardır.

    Asla yanlış anlama kendimi övmüyorum. Sadece fikirlerimi belirttim. Bence uzatmamıza gerek yok. Sen kendince haklısın ben kendimce..

    Kolay Gelsin..
  • 25-08-2006, 23:22:00
    #26
    bence en iyisi asp.net ok.

    ama ben yapamıyorum kursa gitmeyi düşünüom.
  • 26-08-2006, 02:38:18
    #27
    <%OcaliptuS%> adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence en iyisi asp.net ok.

    ama ben yapamıyorum kursa gitmeyi düşünüom.
    senin .net öğrenmeden önce asp öğrenmen lazım çünkü asp ile kendinigeliştir ve asp.net'e biras daha yakın olursun .. zaten veritabanı işlemleri kolaydır..

    çünkü zamanında ben öle yaptım Asp öğrendim kendi kendime 3 sene sonra yani şimidi asp.net'e geçiorum yavas yavas ... hem asp ogrendiğin taktirde aklına gelecek her projeyi anında yapabilirsin walla