• 16-09-2013, 15:57:51
    #10
    uzun yıllardır biz de svn kullanıyoruz. ufak bir server ile halledebilirsin, hatta bir statik IP alıp kendi evinden de yapabilirsin sonuçta public web server olmayacağı için sıkıntı olmaz. Bizim de ofiste bir svn server var standart internet bağlantısı ile sıkıntısız çalıştırıyoruz. Ayrıca Bitbucket da denemişliğim var ufak projeler için işi fazlasıyla görüyor.
  • 16-09-2013, 16:34:40
    #11
    zinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun yıllardır biz de svn kullanıyoruz. ufak bir server ile halledebilirsin, hatta bir statik IP alıp kendi evinden de yapabilirsin sonuçta public web server olmayacağı için sıkıntı olmaz. Bizim de ofiste bir svn server var standart internet bağlantısı ile sıkıntısız çalıştırıyoruz. Ayrıca Bitbucket da denemişliğim var ufak projeler için işi fazlasıyla görüyor.
    Bizim proje bir kamera yazilimi, ortak yazmilacak, kameralar bende. Diyorum ki, kameralari (ip kamera) programin calistirmasi icin nasil olsa statik ip ye baglayacagim, acaba yazilim olayini da bir bilgisayari servera cevirerek yirtabilir miyim ?

    Simdi git in ozellikleride guzel, kimin nerede ne degisiklik yaptigi falan belli. Eclipse destekliyor.

    Once kameralar ve ip olayini halletmeliyim, ona gore sekillenecek gibi kullanilacak yol...
  • 16-09-2013, 16:42:26
    #12
    git mi svn mi dersen o konuda net birşey söyleyemem her ikisi de meyve her ikisi de lezzetli her ikisi de kabuklu çekirdekli biri elma biri armut herkes alışkın olduğunu kullanıyor. Eclipse ve Netbeans her ikisini de destekliyor zaten o konuda sıkıntı yok.
  • 16-09-2013, 16:57:11
    #13
    SistTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim proje bir kamera yazilimi, ortak yazmilacak, kameralar bende. Diyorum ki, kameralari (ip kamera) programin calistirmasi icin nasil olsa statik ip ye baglayacagim, acaba yazilim olayini da bir bilgisayari servera cevirerek yirtabilir miyim ?

    Simdi git in ozellikleride guzel, kimin nerede ne degisiklik yaptigi falan belli. Eclipse destekliyor.

    Once kameralar ve ip olayini halletmeliyim, ona gore sekillenecek gibi kullanilacak yol...
    hocam ben de şu an ip kameralar üzerinde çalışıyorum. mobotix'te. bu yüzden de static ip aldım ve evde de bir sunucu bulunduruyorum. yazılımı geliştiren tek kişi olunca daha önce söylediğim gibi ftp yeterli oluyor. ama sizin durumunuz ve java platformu için en uygun çözüm svn gibi duruyor.
  • 16-09-2013, 18:05:45
    #14
    Alternatif olarak, ortak mail adresi ve şifre ile dropbox'da yardımcı olabilir