Bizim proje bir kamera yazilimi, ortak yazmilacak, kameralar bende. Diyorum ki, kameralari (ip kamera) programin calistirmasi icin nasil olsa statik ip ye baglayacagim, acaba yazilim olayini da bir bilgisayari servera cevirerek yirtabilir miyim ?
Simdi git in ozellikleride guzel, kimin nerede ne degisiklik yaptigi falan belli. Eclipse destekliyor.
Once kameralar ve ip olayini halletmeliyim, ona gore sekillenecek gibi kullanilacak yol...
hocam ben de şu an ip kameralar üzerinde çalışıyorum. mobotix'te. bu yüzden de static ip aldım ve evde de bir sunucu bulunduruyorum. yazılımı geliştiren tek kişi olunca daha önce söylediğim gibi ftp yeterli oluyor. ama sizin durumunuz ve java platformu için en uygun çözüm svn gibi duruyor.