• 19-06-2013, 13:20:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle merhaba,

    Sorunum şöyle sitemdeki mysql sunucusuna bağlanıp c# ile yazdığım programda veritabanına ulaşmak istiyorum. Mysql Remote'den % iznini verdim fakat şifrem doğru olduğu halde şifremi yanlış olarak nitelendiriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    Kod Satırı :
    MySqlConnectionStringBuilder bag = new MySqlConnectionStringBuilder();
                bag.Server = "theprnce.com";
                bag.UserID = "theprnce_program";
                bag.Password = "xxxxx";
                bag.Database = "theprnce_program";
    
                MySqlConnection baglanti = new MySqlConnection(bag.ToString());
                try
                {
                    baglanti.Open();
                    MessageBox.Show("Bağlandı");
                }
                catch (Exception ex)
                {
                    MessageBox.Show("HATA\n"+ex.Message);
                }
  • 19-06-2013, 13:34:47
    #2
    exceptiondan gelen mesajı yazarmısın.. anlamlı bir mesaj çıkmıyorsa catch boluguna exception yerine MySqlException yazıp denermisin

    catch (MySqlExcetion ex)
    {
    messagebox.show(("An Error Occurred. " + ex.Number + “ – “ + ex.Message));
    }
  • 19-06-2013, 13:51:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ilkerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    exceptiondan gelen mesajı yazarmısın.. anlamlı bir mesaj çıkmıyorsa catch boluguna exception yerine MySqlException yazıp denermisin

    catch (MySqlExcetion ex)
    {
    messagebox.show(("An Error Occurred. " + ex.Number + “ – “ + ex.Message));
    }
    Access denied for user 'theprnce_program'@'109.228.244.58' (using password: YES)
  • 19-06-2013, 14:54:02
    #4
    buyuk ihtimalle ip'n engellenmiş hostla konuş
  • 19-06-2013, 15:00:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ilkerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyuk ihtimalle ip'n engellenmiş hostla konuş
    nasıl yani engellenmiş ?
  • 19-06-2013, 19:37:07
    #6
    thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yani engellenmiş ?
    remote mysql erişili uygulamalar paso mysql e request attığından hostta firewall e takılıyor genelde. Mysql i remote olarak kullanmak pekde iyi birşey değil genelde webservisi kurarsın local e ve webserivis üzerinden bilgi alışverişi yaparsın..uygulaman birkaç bilgisayara hassa host sahibine söyle firewall e eklesin iplerini.. yok ben çok kullanıcılı birşey yapıyorum dersen işin başındaysan webservice kurmanı öneririm