thePRNCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yani engellenmiş ?
remote mysql erişili uygulamalar paso mysql e request attığından hostta firewall e takılıyor genelde. Mysql i remote olarak kullanmak pekde iyi birşey değil genelde webservisi kurarsın local e ve webserivis üzerinden bilgi alışverişi yaparsın..uygulaman birkaç bilgisayara hassa host sahibine söyle firewall e eklesin iplerini.. yok ben çok kullanıcılı birşey yapıyorum dersen işin başındaysan webservice kurmanı öneririm