• 13-03-2013, 10:58:30
    #1
    mrb

    mobil ile pek ilgilenemiyorum. itunes mi iphone market varmış. burada uygulama yazıp yayınlayıp ücretli satabiliyormuşuz.

    bu konuda bilgisi olan ?
  • 12-04-2013, 06:54:56
    #2
    iphone application yapmak için ,mac cihaza ve xcode programına ihtiyaç vardır.Daha sonra Objective C dilinde geliştirdiğiniz uygulamaları , apple developer a 99 dolar vererek kayıt olarak apple store da istediğiniz fiyata satabilirsiniz