iphone için uygulama yazmak ve satmak ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iphone için uygulama yazmak ve satmak ?
1
●
2.735
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Programlama
iphone için uygulama yazmak ve satmak ?
13-03-2013, 10:58:30
#1
Misafir
mrb
mobil ile pek ilgilenemiyorum. itunes mi iphone market varmış. burada uygulama yazıp yayınlayıp ücretli satabiliyormuşuz.
bu konuda bilgisi olan ?
12-04-2013, 06:54:56
#2
DriftSpeC
iphone application yapmak için ,mac cihaza ve xcode programına ihtiyaç vardır.Daha sonra Objective C dilinde geliştirdiğiniz uygulamaları , apple developer a 99 dolar vererek kayıt olarak apple store da istediğiniz fiyata satabilirsiniz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler