iphone application yapmak için ,mac cihaza ve xcode programına ihtiyaç vardır.Daha sonra Objective C dilinde geliştirdiğiniz uygulamaları , apple developer a 99 dolar vererek kayıt olarak apple store da istediğiniz fiyata satabilirsiniz