• 07-09-2025, 14:09:00
    #1
    bazı sitelerde 3 aylık hesaplar satılıyor böyle oyun almak mantıklımı ?
  • 07-09-2025, 14:11:31
    #2
    paylaşımlı hesap oluyor genelde veya kiralık evet mantıklı ama ne yazık ki piyasa bir hesabı çok fazla kişiye verip çok uyguna satan yerler var ve oyunu neredeyse hiç oynayamıyorsunuz verdiğiniz parayla kalıyorsunuz :/
  • 07-09-2025, 14:12:34
    #3
    Hocam bu hesaplarda online oynanilmiyor sürekli oyundan atıyor filan araştır bence bikere bir oyun için almıştım doğru düzgün oturum açamadım sonra gittim oyunu satın aldım .
  • 07-09-2025, 14:12:45
    #4
    Oyundukkanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşımlı hesap oluyor genelde veya kiralık evet mantıklı ama ne yazık ki piyasa bir hesabı çok fazla kişiye verip çok uyguna satan yerler var ve oyunu neredeyse hiç oynayamıyorsunuz verdiğiniz parayla kalıyorsunuz :/
    hocam neden oynayamıyoruz hesap mı kıtlenıyor ? ben sadece merak ettım konuyu bırde bu paylasımlı hesaplarda ornek fıfa ınternet uzerınden oynanıyor mu
  • 07-09-2025, 14:13:19
    #5
    Atasehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu hesaplarda online oynanilmiyor sürekli oyundan atıyor filan araştır bence bikere bir oyun için almıştım doğru düzgün oturum açamadım sonra gittim oyunu satın aldım .
    tamda bunu merak etmıstım tesekkurler uzak durayım ozmn