paylaşımlı hesap oluyor genelde veya kiralık evet mantıklı ama ne yazık ki piyasa bir hesabı çok fazla kişiye verip çok uyguna satan yerler var ve oyunu neredeyse hiç oynayamıyorsunuz verdiğiniz parayla kalıyorsunuz :/
hocam neden oynayamıyoruz hesap mı kıtlenıyor ? ben sadece merak ettım konuyu bırde bu paylasımlı hesaplarda ornek fıfa ınternet uzerınden oynanıyor mu