• 25-07-2020, 17:14:20
    #46
    ben de %1.000.0000+ yükseliş var. 3 günlük hesap , 100 pin var.

  • 25-07-2020, 17:15:04
    #47
    fulbaibu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subdomain çalışıyorum, wpa ve wa kullanıyorum, ciddi düşüş var. Henüz hesapları ve domain kontrol yapmadım. Günlük 200 civarı gelir gelirken şuan 24 TL... Bişeyler olduğu kesin, bakalım arkadaşların dediği gibi 1-2 güne netleşir
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300k hitten kalan 90k ne oldu ya..

    @hasyer; senin hit ne durumda dün 900k hitin vardı sanırım ?
    hasyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu güncellemeleri hep senin yüzünden yapıyorlar. Ben günlük 2k hesabı geçmiyorum.
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin 6.000 sitenin yanında benim 3bin site nedir bitirdin piyasayı bırakda nefes alsınlar tek yiğen tek ölür
    bırden fazla sub var lakın tek sub gelır getırıyordu bır kaç gun once 700 cıvarı vds falan masraf yaptım dun geceden berı acaba sıtemı ban yedı okadarda para yatrıdık sımdı dıyorum herkesde sorun varmıs bu arada pa ıle pınlıyourm ama lınke tıkladığımda gıdıyor pınterest tıkladığımda ordanda donus alıyorum.
  • 25-07-2020, 17:18:20
    #48
    s0kuLLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de %1.000.0000+ yükseliş var. 3 günlük hesap , 100 pin var.

    Maşallah
  • 25-07-2020, 17:20:24
    #49
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu özgün çalışanlar? Şöyle ben özgün çalışıyorum tek site 500k hit alıyorum diyen?
    Varsa 10.000$ In konuşulur bu durum.



    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ispatlı delilli büyük büyük konuşanlara saygım var ama ortaya büyük konuşanlar büyük rakamlardan bahsedenler sadece şov peşindedir bana göre. arkadaşın da sen de koyun istatistiklerinizi millet o zaman alsın gazı, vay adamlar ne güzel kazanıyor demek ki bu işler doğru yapıldığında iyi sonuçlar getiriyor kovalamaya devam edelim desinler. onun haricinde afaki sözlere aldanıp boş hayallere girer bunları okuyanlar. bunları söyleme nedenim de bariz. daha geçenlerde her işi on numara yaptığını internet alemini kasıp kavurduğunu yıllardır bu işlerle uğraştığını bla bla ballı sözlerle anlatan eleman ytparada kaç kişinin parasına çöktü boş umutlar satarak. site kurun içerik girin reklam satın alın hit çekin ardından sektördeki işletmecilere ulaşıp ücretli tanıtım yazısı yazın sözlerini sözde "eğitim" adıyla satarak adam başı 250 lira topladı 30-40 kişiden. o yüzden bu tür büyük konuşanların ispatı delili yoksa istatistiklerle konuşmuyolarsa bu büyük rakamları kendilerine saklamaları daha doğru benim düşünceme göre. şahsi almayın, herkes için aynı şeyi düşünüyorum. gözümde ortaya büyük konuşan herkesin yaptığı tek şey kendi ve bahsettiği kişilerin piyasasını yükseltme gayreti olarak görülüyor o kadar.
    Benim adım ıspattır zaten kimseye birşey satmıyorum ihtiyacım yok param çok yani 200 300 lira peşinde koşup dersmi satak yokkk yaa bazıları çorba içer bazıları iskender yer malesef yapacak birşey yok..
  • 25-07-2020, 17:32:52
    #50
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa 10.000$ In konuşulur bu durum.





    Benim adım ıspattır zaten kimseye birşey satmıyorum ihtiyacım yok param çok yani 200 300 lira peşinde koşup dersmi satak yokkk yaa bazıları çorba içer bazıları iskender yer malesef yapacak birşey yok..
    Engin Ilıcalı dan bir ıspat çıkaramadım ama çıkaran vardır illaki

    İnsanlar gerçekten bir alem ya
  • 25-07-2020, 17:44:49
    #51
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok mu özgün çalışanlar? Şöyle ben özgün çalışıyorum tek site 500k hit alıyorum diyen?
    var hocam Pinterest in kendisi tek site milyonlarca hit
    fotograf atmasına bile gerek yok.
  • 25-07-2020, 17:45:14
    #52
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa 10.000$ In konuşulur bu durum.





    Benim adım ıspattır zaten kimseye birşey satmıyorum ihtiyacım yok param çok yani 200 300 lira peşinde koşup dersmi satak yokkk yaa bazıları çorba içer bazıları iskender yer malesef yapacak birşey yok..
    sattığın şeyler vardır şimdi hadi hadi baktırtma şimdi satış konularına : )))

    ayrıca SerkanYT vardı bilir misin. onun adı en büyük ispattı youtube la uğraşanlar için. sonrası malum : ))) mesele adda değil yani, tavırda her daim.
  • 25-07-2020, 17:50:53
    #53
    inşallah şu subdomain işi bir an önce engellenir. Bu bot vs işleri iyice saçmaladı çünkü. İş zorlaştıkça saçmalıklar artmaya başladı. Bi salın artık şu siteyi ya
  • 25-07-2020, 18:01:23
    #54
    Hesapları kontrol ettim, domain ban yada shadow ban yok. Gelir de yavaş yavaş toparlıyor gibi. Daha önceden de böyle olmuştu. Yüzde elli düşüş olmuş ama 1-2 güne toparlamıştı. Düzelir diye düşünüyorum, panik yapmaya gerek yok, ama kontrol şart. Akşam tekrar detaylı bi kontrol yapacam