Subdomain çalışıyorum, wpa ve wa kullanıyorum, ciddi düşüş var. Henüz hesapları ve domain kontrol yapmadım. Günlük 200 civarı gelir gelirken şuan 24 TL... Bişeyler olduğu kesin, bakalım arkadaşların dediği gibi 1-2 güne netleşir
300k hitten kalan 90k ne oldu ya..
@hasyer; senin hit ne durumda dün 900k hitin vardı sanırım ?
Bu güncellemeleri hep senin yüzünden yapıyorlar. Ben günlük 2k hesabı geçmiyorum.
Senin 6.000 sitenin yanında benim 3bin site nedir

bitirdin piyasayı bırakda nefes alsınlar tek yiğen tek ölür
bırden fazla sub var lakın tek sub gelır getırıyordu bır kaç gun once 700 cıvarı vds falan masraf yaptım dun geceden berı acaba sıtemı ban yedı okadarda para yatrıdık sımdı dıyorum herkesde sorun varmıs bu arada pa ıle pınlıyourm ama lınke tıkladığımda gıdıyor pınterest tıkladığımda ordanda donus alıyorum.