Hesapları kontrol ettim, domain ban yada shadow ban yok. Gelir de yavaş yavaş toparlıyor gibi. Daha önceden de böyle olmuştu. Yüzde elli düşüş olmuş ama 1-2 güne toparlamıştı. Düzelir diye düşünüyorum, panik yapmaya gerek yok, ama kontrol şart. Akşam tekrar detaylı bi kontrol yapacam