• 25-07-2020, 19:41:06
    #64
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ispatlı delilli büyük büyük konuşanlara saygım var ama ortaya büyük konuşanlar büyük rakamlardan bahsedenler sadece şov peşindedir bana göre. arkadaşın da sen de koyun istatistiklerinizi millet o zaman alsın gazı, vay adamlar ne güzel kazanıyor demek ki bu işler doğru yapıldığında iyi sonuçlar getiriyor kovalamaya devam edelim desinler. onun haricinde afaki sözlere aldanıp boş hayallere girer bunları okuyanlar. bunları söyleme nedenim de bariz. daha geçenlerde her işi on numara yaptığını internet alemini kasıp kavurduğunu yıllardır bu işlerle uğraştığını bla bla ballı sözlerle anlatan eleman ytparada kaç kişinin parasına çöktü boş umutlar satarak. site kurun içerik girin reklam satın alın hit çekin ardından sektördeki işletmecilere ulaşıp ücretli tanıtım yazısı yazın sözlerini sözde "eğitim" adıyla satarak adam başı 250 lira topladı 30-40 kişiden. o yüzden bu tür büyük konuşanların ispatı delili yoksa istatistiklerle konuşmuyolarsa bu büyük rakamları kendilerine saklamaları daha doğru benim düşünceme göre. şahsi almayın, herkes için aynı şeyi düşünüyorum. gözümde ortaya büyük konuşan herkesin yaptığı tek şey kendi ve bahsettiği kişilerin piyasasını yükseltme gayreti olarak görülüyor o kadar.
    Ben de bu serzenişte bulunmuştum. beni topa koymuştu çoğu kişi demekki aklın yolu bir eninde sonunda insan böyle düşünüyor😁😁😁
  • 25-07-2020, 20:22:03
    #65
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/pinterest/199541...acirmayin.html
    https://www.r10.net/members/51983-en...etDetay=711522

    Bak bak sen nereden nereye. 15 liraya satış yapıp üstüne 15 lira için -trade yemişsin. Ahahahahah. Şimdi cebine 3-5 kuruş fazla girince bu ne karakter değişimi ya çorbadan iskendere terfi etmişsin aferin.
    Evet hesabı alıp 3 ay sonra kapandı dıye gelıp para ısterse salak yerine koyulup vermem parasını haklı olsa zaten iadesini alırdı aynı şekilde oda -i yedi zaten sen bak işine.
    90krş da satışım var benim konularımda ki o zamanlarda iyi kazanıyordum ben dün başlamadım bu işlere. bugun yine 50krş olsa ticaret konumu açarım 3-5 farketmiyor yani
    50k 200k aylık alsam yine ufak tefek satışlarım hep olur pasif gelirciyiz büyük reyiz bu kadar uğraşmana gerek yoktu kimseden sakladığımız birşey yok hadi bak işine gülüm yaran varsa şikayet aç paslaşırız.
  • 25-07-2020, 20:32:40
    #66
    Oku ile ziyaret et farkı nedir? Hiti düşenler oku diğerleri ziyaret et şeklinde benim.
  • 25-07-2020, 20:34:44
    #67
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oku ile ziyaret et farkı nedir? Hiti düşenler oku diğerleri ziyaret et şeklinde benim.
    Oku, yap, yükle gibi çıkıyorsa meta tagları alınmış rich pinli domain demektir.

    Ziyaret et ise normal domaindir
  • 25-07-2020, 21:07:12
    #68
    berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hee Pinterest olmazsa yaşayamam. Ne alakasi var hocam : ) , ülkenin durumuna bakın euro yakında 10 tl olur burda easy money bi 500k - 1 m kazansak gideriz almanyaya amerikaya kurtuluruz.%1 enflasyon ile oh ömür boyu rahat içinde yaşa hahahah
    Olabilecek bir şeyi başta yapmış gibi yansıtıp sonradan olmayacak bir şeymiş gibi yansıtmasaydınız iyiydi ama olsun Bağlamamanıza sevindim.
  • 25-07-2020, 21:48:43
    #69
    Gülüm mü ahahahah artist artist 200-300 lira peşinde mi koşacam dersen cevabını 15 liralık satış ve 15 lira için -trade şeklinde alırsın.
    Bu pinterest kategorisi son zamanlarda leş bir hale geldi. Ego tatmini yapanlar ve çıkarcılarla doluştu. Yavaştan bırakmakta fayda var.
  • 25-07-2020, 21:53:05
    #70
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu serzenişte bulunmuştum. beni topa koymuştu çoğu kişi demekki aklın yolu bir eninde sonunda insan böyle düşünüyor😁😁😁
    senin durumunla benim kastettiğim şey farklı sen atıyorum, yönlendirme yapabiliyorum yahut pinterest robotlarını farklı siteye, kullanıcıyı kendi siteme çekebilen kod yapısını/sistemi oluşturabiliyorum diyor bi adam; adamı anında yalancı göstermeye çalışıyorsun detayını bilmeden, hemen ispatla muhabbetine giriyosun. oysa ispatlamak zorunda değil, yapıyodur ya da yapmıyodur bu onun bileceği ve paylaşmak istiyorsa paylaşacağı iş. burada konuya hakim, uzman kişiler tarafından yapılabilitesi de söz konusudur muhtemelen çünkü bu işler mühendislik işleri, el elden üstündür ve birileri tutup daha iyi bi kodla bahsi geçen olayları yapabiliyodur. bu adam kendi olayını anlatıp geçiyor ama diğer yanda ben şu kadar kazanıyorum, bu kadar izlenim alıyorum, büyük büyük değerlerden bahsedilip duruluyorsa orada mühendislik becerileri, teknik detaylar değil direkt para konuşulduğu için ispat, delil beklenebilir çünkü herkesin dili orada ortakdır. hit ve kazanç. ben robotları farklı siteye yönlendirebiliyorum diyen adamın sözlerini 1000 kişi okuyorsa 10 tanesi buna ilgi duyar çünkü anca o oranda konuyla alakalı iyi seviye teknik bilgisi olan insan bulabilirsin haliyle bu sözler herkesi manipüle edemez fakat ben siteme günde 1 milyon hit çekebiliyorum diyen adamı okuyan 1000 kişinin 1000 i de aynı anda manipüle olarak bunu söyleyen kişiyi aklına kazır, gözündeki itibarını ortada fol yok yumurta yokken yükseltmiş olur. yarın öbürgün de daha önce sırf bu sözleri sarfeden biri olduğu için başka bi konuda adama güvenir, iş yapar. sonrasının ne getirebileceğini ölçüp biçmeden. bunun örneğini de önceki postta vermiştim, dönen düzenbazlıkları. ben her daim tedbir en iyisidir, herkesi etkileyecek konularda büyük büyük konuşanlar istatistik sunmuyorsa kendilerine saklasın o çok kıymetli hit bilgilerini diyorum. teknik bilgiler açısından paylaşım yapanlar ise onların takdiri, diler ispatlarlar diler yazar geçerler, kimseye bi etkileri olmaz diyorum. aradaki nüans çok bariz. biri direkt para odaklı konuşan insanken, diğeri teknik verilerle konuşan insan. haliyle para odaklı konuşanın istatistik sunarak konuşması daha doğru, diğerinin ise üzerine gitmeye gerek olmadığını söylüyorum. bilmem açıklayıcı oldu mu.
  • 25-07-2020, 22:11:22
    #71
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin durumunla benim kastettiğim şey farklı sen atıyorum, yönlendirme yapabiliyorum yahut pinterest robotlarını farklı siteye, kullanıcıyı kendi siteme çekebilen kod yapısını/sistemi oluşturabiliyorum diyor bi adam; adamı anında yalancı göstermeye çalışıyorsun detayını bilmeden, hemen ispatla muhabbetine giriyosun. oysa ispatlamak zorunda değil, yapıyodur ya da yapmıyodur bu onun bileceği ve paylaşmak istiyorsa paylaşacağı iş. burada konuya hakim, uzman kişiler tarafından yapılabilitesi de söz konusudur muhtemelen çünkü bu işler mühendislik işleri, el elden üstündür ve birileri tutup daha iyi bi kodla bahsi geçen olayları yapabiliyodur. bu adam kendi olayını anlatıp geçiyor ama diğer yanda ben şu kadar kazanıyorum, bu kadar izlenim alıyorum, büyük büyük değerlerden bahsedilip duruluyorsa orada mühendislik becerileri, teknik detaylar değil direkt para konuşulduğu için ispat, delil beklenebilir çünkü herkesin dili orada ortakdır. hit ve kazanç. ben robotları farklı siteye yönlendirebiliyorum diyen adamın sözlerini 1000 kişi okuyorsa 10 tanesi buna ilgi duyar çünkü anca o oranda konuyla alakalı iyi seviye teknik bilgisi olan insan bulabilirsin haliyle bu sözler herkesi manipüle edemez fakat ben siteme günde 1 milyon hit çekebiliyorum diyen adamı okuyan 1000 kişinin 1000 i de aynı anda manipüle olarak bunu söyleyen kişiyi aklına kazır, gözündeki itibarını ortada fol yok yumurta yokken yükseltmiş olur. yarın öbürgün de daha önce sırf bu sözleri sarfeden biri olduğu için başka bi konuda adama güvenir, iş yapar. sonrasının ne getirebileceğini ölçüp biçmeden. bunun örneğini de önceki postta vermiştim, dönen düzenbazlıkları. ben her daim tedbir en iyisidir, herkesi etkileyecek konularda büyük büyük konuşanlar istatistik sunmuyorsa kendilerine saklasın o çok kıymetli hit bilgilerini diyorum. teknik bilgiler açısından paylaşım yapanlar ise onların takdiri, diler ispatlarlar diler yazar geçerler, kimseye bi etkileri olmaz diyorum. aradaki nüans çok bariz. biri direkt para odaklı konuşan insanken, diğeri teknik verilerle konuşan insan. haliyle para odaklı konuşanın istatistik sunarak konuşması daha doğru, diğerinin ise üzerine gitmeye gerek olmadığını söylüyorum. bilmem açıklayıcı oldu mu.
    Beni karıştırmayın. (Üstüme alindim) Ben yonlendirmeyi her şekilde yaparim bunun ispatını zaten yaparim.
    Ama benim yada herhangi bir dostumun
    300-700 k hiti yok. Benim hitim 20-30 arkadaşlarımın 20-30k.
    Ben kendime calisiyorum bu saatten sonra.
    Ayrica diger arkadaşların dediği gibi bu kategori amacının disinda gidiyor.
  • 25-07-2020, 22:13:19
    #72
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni karıştırmayın. (Üstüme alindim) Ben yonlendirmeyi her şekilde yaparim bunun ispatını zaten yaparim.
    Ama benim yada herhangi bir dostumun
    300-700 k hiti yok. Benim hitim 20-30 arkadaşlarımın 20-30k.
    Ben kendime calisiyorum bu saatten sonra.
    Ayrica diger arkadaşların dediği gibi bu kategori amacının disinda gidiyor.
    Nerde çokluk orda yokluk.