Evet hesabı alıp 3 ay sonra kapandı dıye gelıp para ısterse salak yerine koyulup vermem parasını haklı olsa zaten iadesini alırdı aynı şekilde oda -i yedi zaten sen bak işine.
90krş da satışım var benim konularımda ki o zamanlarda iyi kazanıyordum ben dün başlamadım bu işlere. bugun yine 50krş olsa ticaret konumu açarım 3-5 farketmiyor yani

50k 200k aylık alsam yine ufak tefek satışlarım hep olur pasif gelirciyiz büyük reyiz bu kadar uğraşmana gerek yoktu kimseden sakladığımız birşey yok

hadi bak işine gülüm yaran varsa şikayet aç paslaşırız.