hocam sabahtan beri bu konuyu okuyorum ai makale satanda benim zaten, neresi çakallık anlamadım sen zaten bunu benimle paylaşmadın ben zaten bunu 5 senedir biliyorum.
AI servisten hesap alıp milletin parasına göz dikmek çakallıktır demişşin e o zaman bu hesap satanlarin kullandığı programla sattıkları hesap ne oluyo?
Yani napıyım burda hesapçıların hesaplarını nasıl açtığı hangi programla açtığını ve programın kendisini burda mı paylaşayım?
Aynen hocam 5 senedir yapıyordunuz. Devlet sırrı gibi de sakladınız.

Ben konuyu gün yüzüne çıkarınca satış konusu açasın geldi

burdan ekmek çıkar diye herhalde.
Benim hatam sizi bu şekilde yargıladığım için kusura bakmayın o zaman hayırlı satışlar.
hocam sabahtan beri bu konuyu okuyorum ai makale satanda benim zaten, neresi çakallık anlamadım sen zaten bunu benimle paylaşmadın ben zaten bunu 5 senedir biliyorum.
AI servisten hesap alıp milletin parasına göz dikmek çakallıktır demişşin e o zaman bu hesap satanlarin kullandığı programla sattıkları hesap ne oluyo? veya site satanların yaptığı ne oluyo? senin paylaştığının aynısı yapıyor adam 5 siteden 150 tl alıyo


:


Yani napıyım burda hesapçıların hesaplarını nasıl açtığı hangi programla açtığını ve programın kendisini burda mı paylaşayım?
Benim ne yaptığıma dair birebir kanıtın varmı da aynısını yaptığını idda ediyon güzel kardeşim ? kendi yöntemine beni niye dahil ediyorsun.
Ben zaten bahsettiğin tüm programları paylaşacam. Paylaşmakta sıkıntı görmüyorum

Paylaşmak güzeldir

hekes hesap açabilsin ne olacak yani