Aynen hocam 5 senedir yapıyordunuz. Devlet sırrı gibi de sakladınız.

Ben konuyu gün yüzüne çıkarınca satış konusu açasın geldi

burdan ekmek çıkar diye herhalde.
Benim hatam sizi bu şekilde yargıladığım için kusura bakmayın o zaman hayırlı satışlar.
Benim ne yaptığıma dair birebir kanıtın varmı da aynısını yaptığını idda ediyon güzel kardeşim ? kendi yöntemine beni niye dahil ediyorsun.
Ben zaten bahsettiğin tüm programları paylaşacam. Paylaşmakta sıkıntı görmüyorum

Paylaşmak güzeldir

hekes hesap açabilsin ne olacak yani
hocam zaten spunlı makale 2001 yılından beri var şuan çok kullanılmayan bişey.
evet burdan ekmek çıkar diye konu açtım ne olmuş yani?
hesapçılar siteciler zaten herkesin yapabiliceği bir şeyi parayla satıyorken ben makale satınca mı çakal oluyorum?

ben hiç bir zaman senin yaptığın yöntemi yapıyorum demedim zaten.