Enesovic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Neden Domain Ban Yer ?
27
●953
- 21-05-2020, 22:28:45Hitlendikten sonra ban yemesinin sebebi yoğun şikayet almasından kaynaklı olur genelde, pinlerinizle içeriğiniz doyurucu ve eşleşmeyen tarzdaysa, artan kullanıcıyla orantılı olarak şikayet sayısı artar ve sonuç kaçınılmaz ban.Enesovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2020, 22:36:46Farketmez ki hocam kullanıcı blogspot.com u görüyor dolayısıyla Ne olduğu belirsiz bir url görünüyor kimileri tarafından ve ziyaret edinilmeden başka pine geçiyor domainin itibarı görünümü hitlenme kalitesini artırıyordur benim düşüncemCfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle buna katılıyorum aklıma da gelmişti ama yapabileceğim birşey yok şuan için pintopin çalışıyorum çünküomer2424 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-05-2020, 23:40:01Yarı özgün yapıyorum hocam, ana domain ban yer diye de korkuyorum biraz subdomain yine çok önemli değil dedertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2020, 23:45:35tek siteyle mi gidiyorsunuz?CfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2020, 01:24:58Ben hep tek siteyle çalışıyorum. Türkçe bir sitem vardı, 1 yıl sorunsuz çalıştım, geçen ay banlandı. Bir de ingilizce sitem mevcut. Daha doğrusu üçüncü sitem var
2019 eylül ayında başladım ingilizce siteye, ocak ayında banlandı. İkinci sitemi ocakta kurdum, şubatın sonunda banlandı. Üçüncü sitemi de nisan sonunda kurdum, trafik şuan tatmin edici değil, banlanır diye pinlemekten korkuyorum
Günlük 2-3 pin atıyorum, manuel çalışıyorum.
İlk sitemde @omer242424; arkadaşın dediği gibi oldu sanırım, günlük 5 pinleme yapıyordum, trafiğim günlük 20k idi. Site ingilizce ve adsense vardı
Tam herkesin hayalini kurduğu sistem.
Ocak ayında adsense ban furyasında ben de banlandım, 45 günlük gelirim gitti. Hem de aralık ayı, en kazançlı sezon.
Diyeceğim şu ki; site belirli bir trafiği geçince banlanma kaçınılmaz oluyor. Kendime 3 ingilizce site kurdum dedim, ama arkadaşıma da aralıktan itibaren site kurdum, onun siteler de ortalama 3 ayda günlük 20k civarı trafiğe erişince banlandı.
Ben de artık otomatiğe bağladım, site kuruyorum, bir ay trafik az oluyor, sonra iki ay iyi trafik alırsam, üçüncü ayın sonunda falan banlanıyor. O iki ayda üç aylık emeğiğn karşılığını alıyorum, böyle olunca da yeniden başlamaya istekli oluyor insan. - 22-05-2020, 01:31:31Hocam günde 2-3 pin atarak 20k hite nasıl ulaştınız acaba , tebrik ederim gerçekten.karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2019 eylül ayında başladım ingilizce siteye, ocak ayında banlandı. İkinci sitemi ocakta kurdum, şubatın sonunda banlandı. Üçüncü sitemi de nisan sonunda kurdum, trafik şuan tatmin edici değil, banlanır diye pinlemekten korkuyorum
Ocak ayında adsense ban furyasında ben de banlandım, 45 günlük gelirim gitti. Hem de aralık ayı, en kazançlı sezon.