• 21-05-2020, 21:22:12
    #10
    Enesovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain itibari bu olsa gerek blogspot ile aynı keywordler bir türlü hitlenmedi aynı keywordleri .com yada xyz farketmiyor 15+ sub var hepsinde de ortalama 3. Haftasında hitlenmeye başlıyor. Eskiden Tbm de eş orantılıydı şuan nasıl bilmiyorum .com domainde tbm yüksek blogspotta tbm diplerde.

    Bir ay içinde yaklaşık 100 e yakın sub da denemelerim sonucunda 20 sub banlandı bunların 15 tanesi bir domaindeydi ana domain uçtu diğer 5 sub ise görüntüleme +m görüntüleme ye geçtikten ve hit patlaması yasandiktan sonra yaşadığı mı gözlemledim çözüm olarak deniyorum diğer görüntüleme artan hesapların hiti yüksek olduğunda pinlemeyi durduracam.

    Örneğin bir sub 2k pin atmış görüntüleme 300k civarları sıkıntı yok diğer sub 1k pin 2m görüntüleme almış sonuç sub ban. Her ikisi de aynı sistemle aynı pinler atılıyor.

    Diğer bir deneme de şu şekilde 1 sub iki hesap her ikisinin 1k pini var biri 1.2m diğeri 180k görüntüleme 1.2m olanın pinlemesi durduruldu diğeri devam ediyor sub da bir sorun yok. Yani demem o ki efsanemi bilmiyorum hitlenen subun hesabı banlanıyor bende öyle bir izlenim oluştu bir ay içinde ki denemelerim de.
    Teşekkür ederim deneyimlerinizi paylaştığınız için. Sitelerim blogspot üzerinde değil yalnız sadece yönlendirme için blogspot kullanıyorum.
  • 21-05-2020, 22:28:45
    #11
    Enesovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain itibari bu olsa gerek blogspot ile aynı keywordler bir türlü hitlenmedi aynı keywordleri .com yada xyz farketmiyor 15+ sub var hepsinde de ortalama 3. Haftasında hitlenmeye başlıyor. Eskiden Tbm de eş orantılıydı şuan nasıl bilmiyorum .com domainde tbm yüksek blogspotta tbm diplerde.

    Bir ay içinde yaklaşık 100 e yakın sub da denemelerim sonucunda 20 sub banlandı bunların 15 tanesi bir domaindeydi ana domain uçtu diğer 5 sub ise görüntüleme +m görüntüleme ye geçtikten ve hit patlaması yasandiktan sonra yaşadığı mı gözlemledim çözüm olarak deniyorum diğer görüntüleme artan hesapların hiti yüksek olduğunda pinlemeyi durduracam.

    Örneğin bir sub 2k pin atmış görüntüleme 300k civarları sıkıntı yok diğer sub 1k pin 2m görüntüleme almış sonuç sub ban. Her ikisi de aynı sistemle aynı pinler atılıyor.

    Diğer bir deneme de şu şekilde 1 sub iki hesap her ikisinin 1k pini var biri 1.2m diğeri 180k görüntüleme 1.2m olanın pinlemesi durduruldu diğeri devam ediyor sub da bir sorun yok. Yani demem o ki efsanemi bilmiyorum hitlenen subun hesabı banlanıyor bende öyle bir izlenim oluştu bir ay içinde ki denemelerim de.
    Hitlendikten sonra ban yemesinin sebebi yoğun şikayet almasından kaynaklı olur genelde, pinlerinizle içeriğiniz doyurucu ve eşleşmeyen tarzdaysa, artan kullanıcıyla orantılı olarak şikayet sayısı artar ve sonuç kaçınılmaz ban.
  • 21-05-2020, 22:36:46
    #12
    CfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim deneyimlerinizi paylaştığınız için. Sitelerim blogspot üzerinde değil yalnız sadece yönlendirme için blogspot kullanıyorum.
    Farketmez ki hocam kullanıcı blogspot.com u görüyor dolayısıyla Ne olduğu belirsiz bir url görünüyor kimileri tarafından ve ziyaret edinilmeden başka pine geçiyor domainin itibarı görünümü hitlenme kalitesini artırıyordur benim düşüncem



    omer2424 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hitlendikten sonra ban yemesinin sebebi yoğun şikayet almasından kaynaklı olur genelde, pinlerinizle içeriğiniz doyurucu ve eşleşmeyen tarzdaysa, artan kullanıcıyla orantılı olarak şikayet sayısı artar ve sonuç kaçınılmaz ban.
    Kesinlikle buna katılıyorum aklıma da gelmişti ama yapabileceğim birşey yok şuan için pintopin çalışıyorum çünkü
  • 21-05-2020, 23:36:13
    #13
    korkacak ne var ban yerse yeni domaine taşırsın siteyi.
  • 21-05-2020, 23:40:01
    #14
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkacak ne var ban yerse yeni domaine taşırsın siteyi.
    Yarı özgün yapıyorum hocam, ana domain ban yer diye de korkuyorum biraz subdomain yine çok önemli değil de
  • 21-05-2020, 23:45:35
    #15
    CfStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarı özgün yapıyorum hocam, ana domain ban yer diye de korkuyorum biraz subdomain yine çok önemli değil de
    tek siteyle mi gidiyorsunuz?
  • 21-05-2020, 23:47:49
    #16
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek siteyle mi gidiyorsunuz?
    5 subdomain üstad
  • 22-05-2020, 01:24:58
    #17
    Ben hep tek siteyle çalışıyorum. Türkçe bir sitem vardı, 1 yıl sorunsuz çalıştım, geçen ay banlandı. Bir de ingilizce sitem mevcut. Daha doğrusu üçüncü sitem var 2019 eylül ayında başladım ingilizce siteye, ocak ayında banlandı. İkinci sitemi ocakta kurdum, şubatın sonunda banlandı. Üçüncü sitemi de nisan sonunda kurdum, trafik şuan tatmin edici değil, banlanır diye pinlemekten korkuyorum Günlük 2-3 pin atıyorum, manuel çalışıyorum.
    İlk sitemde @omer242424; arkadaşın dediği gibi oldu sanırım, günlük 5 pinleme yapıyordum, trafiğim günlük 20k idi. Site ingilizce ve adsense vardı Tam herkesin hayalini kurduğu sistem. Ocak ayında adsense ban furyasında ben de banlandım, 45 günlük gelirim gitti. Hem de aralık ayı, en kazançlı sezon.
    Diyeceğim şu ki; site belirli bir trafiği geçince banlanma kaçınılmaz oluyor. Kendime 3 ingilizce site kurdum dedim, ama arkadaşıma da aralıktan itibaren site kurdum, onun siteler de ortalama 3 ayda günlük 20k civarı trafiğe erişince banlandı.
    Ben de artık otomatiğe bağladım, site kuruyorum, bir ay trafik az oluyor, sonra iki ay iyi trafik alırsam, üçüncü ayın sonunda falan banlanıyor. O iki ayda üç aylık emeğiğn karşılığını alıyorum, böyle olunca da yeniden başlamaya istekli oluyor insan.
  • 22-05-2020, 01:31:31
    #18
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep tek siteyle çalışıyorum. Türkçe bir sitem vardı, 1 yıl sorunsuz çalıştım, geçen ay banlandı. Bir de ingilizce sitem mevcut. Daha doğrusu üçüncü sitem var 2019 eylül ayında başladım ingilizce siteye, ocak ayında banlandı. İkinci sitemi ocakta kurdum, şubatın sonunda banlandı. Üçüncü sitemi de nisan sonunda kurdum, trafik şuan tatmin edici değil, banlanır diye pinlemekten korkuyorum Günlük 2-3 pin atıyorum, manuel çalışıyorum.
    İlk sitemde @omer242424; arkadaşın dediği gibi oldu sanırım, günlük 5 pinleme yapıyordum, trafiğim günlük 20k idi. Site ingilizce ve adsense vardı Tam herkesin hayalini kurduğu sistem. Ocak ayında adsense ban furyasında ben de banlandım, 45 günlük gelirim gitti. Hem de aralık ayı, en kazançlı sezon.
    Diyeceğim şu ki; site belirli bir trafiği geçince banlanma kaçınılmaz oluyor. Kendime 3 ingilizce site kurdum dedim, ama arkadaşıma da aralıktan itibaren site kurdum, onun siteler de ortalama 3 ayda günlük 20k civarı trafiğe erişince banlandı.
    Ben de artık otomatiğe bağladım, site kuruyorum, bir ay trafik az oluyor, sonra iki ay iyi trafik alırsam, üçüncü ayın sonunda falan banlanıyor. O iki ayda üç aylık emeğiğn karşılığını alıyorum, böyle olunca da yeniden başlamaya istekli oluyor insan.
    Hocam günde 2-3 pin atarak 20k hite nasıl ulaştınız acaba , tebrik ederim gerçekten.