dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korkacak ne var ban yerse yeni domaine taşırsın siteyi.
Yarı özgün yapıyorum hocam, ana domain ban yer diye de korkuyorum biraz subdomain yine çok önemli değil de