• 26-04-2020, 11:07:26
    #1
    .....
  • 26-04-2020, 11:12:34
    #2
    rezllik bunlar ne böyle..
  • 26-04-2020, 11:13:57
    #3
    Adsense de bile kazançlar düşmüşken adsterradan bir şey beklemeyin. Benim 400 hitle böyle gidiyor. Tüm ülkeler karışık.
  • 26-04-2020, 11:20:18
    #4
    S: Reklam yerleşiminin kazanca bir etkisi var mı ?
    C:Hayır yok tek bir reklam kodu zaten yönlendirme yapıyordu .
    S:Ne zaman düzelir bu kazançlar ?
    C:Reklamlara yönlenen kişilerin yaptığı geri dönüşüme göre kazanç sağlarsınız . Örnek gittiği reklamda form doldurup ankete katılması istendi bunu yaparsa siz kazanç sağlarsınız .
  • 26-04-2020, 11:40:30
    #5
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense de bile kazançlar düşmüşken adsterradan bir şey beklemeyin. Benim 400 hitle böyle gidiyor. Tüm ülkeler karışık.
    referansınızdan üye olunsun diye her konuya bu ss i atıyosunuz konu açıyosunuz kazançları yüksek göstermeye çalışıyosunuz ama r10da o kadar konu geçtim bu kazançları alan sizden başka kimse yok koca forumda. Neden acaba ??
  • 26-04-2020, 11:51:47
    #6
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    referansınızdan üye olunsun diye her konuya bu ss i atıyosunuz konu açıyosunuz kazançları yüksek göstermeye çalışıyosunuz ama r10da o kadar konu geçtim bu kazançları alan sizden başka kimse yok koca forumda. Neden acaba ??
    Adsterra için en son ne zaman konu açmışım? Bunu bir cevaplayın.
    Sonra konu açanlara kazancımı paylaşıyorum bunun neresi yanlış onu anlatın.
  • 26-04-2020, 12:01:51
    #7
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsterra için en son ne zaman konu açmışım? Bunu bir cevaplayın.
    Sonra konu açanlara kazancımı paylaşıyorum bunun neresi yanlış onu anlatın.
    Sizin amacınız yardıcı olmak değil ref toplamak eğer yardım olsa refsiz link koyardınız imzanıza bile koymuşsunuz.. 3 5 ref kazancı alıcam diye insanları bu dandik firmaya yönlendiriyosunuz sonra kazançlar ortada.
  • 26-04-2020, 12:05:22
    #8
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin amacınız yardıcı olmak değil ref toplamak eğer yardım olsa refsiz link koyardınız imzanıza bile koymuşsunuz.. 3 5 ref kazancı alıcam diye insanları bu dandik firmaya yönlendiriyosunuz sonra kazançlar ortada.
    2007 den beri üyesiniz ama boş yorum yapıyorsunuz. Tabiki amacım referans toplamak burası ticaret forumu. Para karşılığı değil ref olanlara yardımcı oluyorum. Neden zorunuza gidiyor benim kazanmam anlamıyorum.
    Edit: Ayrıca o dandik dediğin firmayı Adsense den ban yiyen spamcılar kullanıyor. O kadar gereksiz karalama içindesinki faydalı bir insan olsan Adsense alternatifi firma yazardın konuya. Adjo, admatic, pop.. aklına ne geliyorsa ben denedim ve sadece Adsterra'dan memnun kaldım. Çok biliyorsanız siz de deneyiminizi yazın. Milletin deneyimlerine laf atmaktan daha faydalı olursunuz.

    Yeri gelmişken buradan tüm forumdaşlara sesleniyorum. Adsterra spamcıların firmasıdır. Adsense ban yiyen adsense den para alamayan yabancı hiti olanların kullanabileceği güvenilir bir firmadır. İmzamdaki reften üye olabilirsiniz. Referansım olanlar pm ile iletişime geçebilir.