referansınızdan üye olunsun diye her konuya bu ss i atıyosunuz konu açıyosunuz kazançları yüksek göstermeye çalışıyosunuz ama r10da o kadar konu geçtim bu kazançları alan sizden başka kimse yok koca forumda. Neden acaba ??
Adsterra için en son ne zaman konu açmışım? Bunu bir cevaplayın.
Sonra konu açanlara kazancımı paylaşıyorum bunun neresi yanlış onu anlatın.