• 01-06-2020, 22:30:58
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu senaryosizce de garip değil mi ?
    Hitin az hocam bu hitlerde çok belli olmuyor yüksek de olabilir düşük de.
  • 01-06-2020, 22:34:18
    #29
    Adsterra artık para mara vermiyor ne yazıkki. İmzamdaki konuyu öneririm
  • 02-06-2020, 20:08:31
    #30
    Forumda çokça önerildiği için deniyeyim dedim ama kesinlikle gereksiz arkadaşlar. Şaka gibi bir gelir kaldırıyorum reklamları.
  • 02-06-2020, 20:37:12
    #31
    terra insanın aklıyla alay ediyor. İsviçreli bilim adamlarını konuya davet ediyorum
  • 05-06-2020, 19:08:46
    #32
    güncelleme var mı hala bu şekilde yerlerde mi
  • 05-06-2020, 19:17:49
    #33
    çöp ülkelere para vermez
  • 05-06-2020, 19:56:17
    #34
    Erhan93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çöp ülkelere para vermez
    Amerika hiti mi hocam ?
  • 05-06-2020, 22:34:52
    #35
    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika hiti mi hocam ?
    evet sadece US
  • 06-06-2020, 03:43:30
    #36
    Erhan93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çöp ülkelere para vermez
    abd trafik var bende ,bir deneyeyim o zaman.fakat rkelamlar rahatsız ediyor diyorlar. normal banner reklam eklesek bile popup cıkıyor mu sitede saga sola tıklayınca?

    bu arada siz native banner mi kullanıyorsunuz yoksa spesifik bir reklam boyutu mu? saygılar