abd trafik var bende ,bir deneyeyim o zaman.fakat rkelamlar rahatsız ediyor diyorlar. normal banner reklam eklesek bile popup cıkıyor mu sitede saga sola tıklayınca?
bu arada siz native banner mi kullanıyorsunuz yoksa spesifik bir reklam boyutu mu? saygılar