• 06-06-2020, 20:55:51
    #37
    Aloneriser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abd trafik var bende ,bir deneyeyim o zaman.fakat rkelamlar rahatsız ediyor diyorlar. normal banner reklam eklesek bile popup cıkıyor mu sitede saga sola tıklayınca?

    bu arada siz native banner mi kullanıyorsunuz yoksa spesifik bir reklam boyutu mu? saygılar
    Native banner kullanıyorum. Sağa sola tıklayınca reklam çıkmıyor fakat native banner dahi olsa adsterra keyfine göre geleni yönlendirebiliyor.
  • 06-06-2020, 21:23:58
    #38
    Bakın bu bir dramdır

    %60 amerika trafiği gerisi avrupa

  • 06-06-2020, 21:26:51
    #39
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın bu bir dramdır

    %60 amerika trafiği gerisi avrupa

    kardeşim bu ne ya? acil başka bir networke geç. Bu paralara herhangi bir networkten $400+ alman gerekiyo
  • 06-06-2020, 21:33:16
    #40
    manas23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim bu ne ya? acil başka bir networke geç. Bu paralara herhangi bir networkten $400+ alman gerekiyo
    varmı hocam tavsiye edebileceğiniz sağlam bir network
  • 06-06-2020, 21:40:56
    #41
    gosha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varmı hocam tavsiye edebileceğiniz sağlam bir network
    pin 2 pin yapıyorsan her network kabul etmiyor.

    pm at bana öneriyim sana.