• 18-02-2020, 18:42:08
    #1
    Arkadaşlar bu bir tavsiye konusu degildir. Yalnizca bugune kadar benim ve pek cok arkadaşın merak ettiği bir husus vardı Adsterra'nın ödeme yapıp yapmayacağı. Ben an itibariyle ödememi BTC olarak aldım. Sanırım ayın 2'sinde tekrar yapacaklar ödeme sınırını aştığım için.

    Firmayı ilk kez duyan arkadaşlara ise şunları söyleyebilirim. Firma her türlü siteye reklam veriyor. Onay almak cok cok kolay. Gelirlerin belli bir düzeni yok. Bazen hiç tıklama yokken 5 dolar verebildigi gibi bazen 100 tıka 1 dolar bile vermeyebiliyor.

    Çok büyük oranda ziyaretçinin geldiği ülke önemli. Özellikle Amerika ve Almanya gibi ükelere güzel paralar veriyor. Türkiye ve ispanya gibi ülklere ise yok denecek kadar az. Sonuç olarak benzer firmaları kullanmış biri olarak gelirlerden memnunum. Oldukça tatmin edici.

    Son olarak adet yerini bulsun Referans Linkim
  • 18-02-2020, 18:46:29
    #2
    Bendede almanya full hep sadece 300x250 +18 reklam kapali sekilde kullaniyorum siz hangi tur reklam kullaniyorsunuz ?
  • 18-02-2020, 18:49:40
    #3
    Adsterra ödemeleri hiçbir zaman aksatmaz, reklamları hoşuma gitmediği için kullanmıyorum ama ödemelerde sorunsuzdur.
  • 18-02-2020, 18:49:54
    #4
    Sezgiatolye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede almanya full hep sadece 300x250 +18 reklam kapali sekilde kullaniyorum siz hangi tur reklam kullaniyorsunuz ?
    Ben 728×90 olanı sık kullanıyorum. Sonra 300×250 ve sidebarlara 160×600
  • 18-02-2020, 18:50:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende webmoney alacaktım bir türlü yatmadı. Az önce iletişime geçtim webmoney kaynaklı yatmadığını söylediler. Bende bitcoin alacağım bakalım ne olacak. Yani bizim ödeme martın 2-3 üne kaldı.
  • 18-02-2020, 18:51:45
    #6
    i like it
  • 18-02-2020, 18:56:53
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam popads vs Exoclik vs adsterrada tr için kazanan hangisi olur sizce ?
  • 18-02-2020, 19:04:36
    #8
    Vindicta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam popads vs Exoclik vs adsterrada tr için kazanan hangisi olur sizce ?
    Hocam digerlerini bilmiyorum maalesef. Kıyaslamam pek mümkün degil. Ama Adasterra TR hite baya az veriyor. En azindan benim tecrubem bu sekilde.
  • 18-02-2020, 19:07:23
    #9
    Ayda bir mi ödeme yapıyor ?