Arkadaşlar bu bir tavsiye konusu degildir. Yalnizca bugune kadar benim ve pek cok arkadaşın merak ettiği bir husus vardı Adsterra'nın ödeme yapıp yapmayacağı. Ben an itibariyle ödememi BTC olarak aldım. Sanırım ayın 2'sinde tekrar yapacaklar ödeme sınırını aştığım için.

Firmayı ilk kez duyan arkadaşlara ise şunları söyleyebilirim. Firma her türlü siteye reklam veriyor. Onay almak cok cok kolay. Gelirlerin belli bir düzeni yok. Bazen hiç tıklama yokken 5 dolar verebildigi gibi bazen 100 tıka 1 dolar bile vermeyebiliyor.

Çok büyük oranda ziyaretçinin geldiği ülke önemli. Özellikle Amerika ve Almanya gibi ükelere güzel paralar veriyor. Türkiye ve ispanya gibi ülklere ise yok denecek kadar az. Sonuç olarak benzer firmaları kullanmış biri olarak gelirlerden memnunum. Oldukça tatmin edici.

Son olarak adet yerini bulsun Referans Linkim