Konu
Adsterra Ödeme Aldım
18-02-2020, 18:49:54
#4
ozituR
Sezgiatolye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendede almanya full hep sadece 300x250 +18 reklam kapali sekilde kullaniyorum siz hangi tur reklam kullaniyorsunuz ?
Ben 728×90 olanı sık kullanıyorum. Sonra 300×250 ve sidebarlara 160×600