• 18-01-2020, 14:15:11
    #37
    Bir süre sonra da, banka hesaplarımızdaki paraları yarıştıracağız galiba.
    Allah, akıl fikir versin
  • 18-01-2020, 15:14:42
    #38
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Css sağolsun..





    eticaret en temiz iş şüphesiz. ancak üretici yada ithalatcı olmadığın zaman kazanamıyorsun. üreticiler interneti öğrenmiş hepsi n11 de instagramda satış yapıyor. çin toptan sitelerinden mal getireyim diye düşündüm. uzun süre araştırdım ettim ama bizim türkler çinden daha ucuza satıyor aynı malı

    Seo açısından zaten ilk sayfayı babalar kapamış. Bende bebek ürünleri satıyordum. Ne zaman n11 falan açıldı bittik. Günde 2-3 ürün (mobilya) sattığım sitem ayda 2-3 sipariş alır oldu.
    benim gösterdiğim ciro. Fazla kalmıyor tabi reklam eleman giderleri düştükten sonra ama içerik sitelerine göre hergün sıralamam ne oldu diye düşünmüyorum.
  • 18-01-2020, 15:18:32
    #39
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır adsense ile para kazandım ve kazanıyorum da hala. E ticaret en garanti ve güzel iş olduğunu şu son 1 yıldır anladım. Başta çok zorluyor ama sistem oturursa en güzel para e ticarette. Vaktinizi içerik siteleri ile harcamayın. E ticaret alanı bulun ya da mobil uygulamalara yönelin.

    Tam gün telefon, yorum vs trafiği olmadan nasıl olacak... Ben ondan adım atamıyorum.
  • 18-01-2020, 15:21:18
    #40
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam gün telefon, yorum vs trafiği olmadan nasıl olacak... Ben ondan adım atamıyorum.
    Çalışma saatleri uygulayın ve reklamları da o çalışma saatlerinize göre çıkın hocam
  • 18-01-2020, 16:05:53
    #41
    zor
  • 18-01-2020, 16:24:43
    #42
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam css le bile kazanamamışsın sen, büyük tutarlarda rakamlar böyle gözükmüyor
    biliyorum 54.21 B TL falan diye görünüyor.
  • 18-01-2020, 17:50:19
    #43

    son günlerde baya bi düştü ama akmasada damlıyor işte
  • 18-01-2020, 17:54:39
    #44
    MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yil oncesine kadar bizde gunde 75euro kazaniyorduk... ah adsense bot calissanda sevindirsen su arkadasini 😅
    2 yıl önce bot ne yapıyordu hocam tam olarak
  • 18-01-2020, 21:10:45
    #45
    axeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook'da gruplar var bir kaç kişi aralarında kendi sitelerinde ki reklamlara tıklıyorlar. Kişi sayısı ne kadar olursa o kadar kazanç oluyor. Bunun bir ismi vardı unuttum bilen yazarsa sevinirim.
    c4c ama adsense yemiyo artık