Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Css sağolsun..





eticaret en temiz iş şüphesiz. ancak üretici yada ithalatcı olmadığın zaman kazanamıyorsun. üreticiler interneti öğrenmiş hepsi n11 de instagramda satış yapıyor. çin toptan sitelerinden mal getireyim diye düşündüm. uzun süre araştırdım ettim ama bizim türkler çinden daha ucuza satıyor aynı malı

Seo açısından zaten ilk sayfayı babalar kapamış. Bende bebek ürünleri satıyordum. Ne zaman n11 falan açıldı bittik. Günde 2-3 ürün (mobilya) sattığım sitem ayda 2-3 sipariş alır oldu.
benim gösterdiğim ciro. Fazla kalmıyor tabi reklam eleman giderleri düştükten sonra ama içerik sitelerine göre hergün sıralamam ne oldu diye düşünmüyorum.