• 18-01-2020, 00:41:47
    #28
    Üyeliği durduruldu
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube mi kaldı hocam, spam için düşünüyorsanız
    spam yok hocam normal
  • 18-01-2020, 00:52:38
    #29

    Bir ince...
  • 18-01-2020, 05:37:49
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 yil oncesine kadar bizde gunde 75euro kazaniyorduk... ah adsense bot calissanda sevindirsen su arkadasini 😅
  • 18-01-2020, 09:21:15
    #31
    Üyeliği durduruldu
    MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yil oncesine kadar bizde gunde 75euro kazaniyorduk... ah adsense bot calissanda sevindirsen su arkadasini 😅
    Zaten ban fırtınası adsense bot'u çalışınca ortaya çıkıyor
  • 18-01-2020, 09:37:56
    #32

    Şeytan Chormede öğe incelemede Gizli (:
  • 18-01-2020, 09:57:20
    #33
    Yıllardır adsense ile para kazandım ve kazanıyorum da hala. E ticaret en garanti ve güzel iş olduğunu şu son 1 yıldır anladım. Başta çok zorluyor ama sistem oturursa en güzel para e ticarette. Vaktinizi içerik siteleri ile harcamayın. E ticaret alanı bulun ya da mobil uygulamalara yönelin.
  • 18-01-2020, 13:01:13
    #34

    Bu da benden gelsin. Sermayesiz e ticaret.
  • 18-01-2020, 13:08:34
    #35


    Css sağolsun..



    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır adsense ile para kazandım ve kazanıyorum da hala. E ticaret en garanti ve güzel iş olduğunu şu son 1 yıldır anladım. Başta çok zorluyor ama sistem oturursa en güzel para e ticarette. Vaktinizi içerik siteleri ile harcamayın. E ticaret alanı bulun ya da mobil uygulamalara yönelin.
    eticaret en temiz iş şüphesiz. ancak üretici yada ithalatcı olmadığın zaman kazanamıyorsun. üreticiler interneti öğrenmiş hepsi n11 de instagramda satış yapıyor. çin toptan sitelerinden mal getireyim diye düşündüm. uzun süre araştırdım ettim ama bizim türkler çinden daha ucuza satıyor aynı malı

    Seo açısından zaten ilk sayfayı babalar kapamış. Bende bebek ürünleri satıyordum. Ne zaman n11 falan açıldı bittik. Günde 2-3 ürün (mobilya) sattığım sitem ayda 2-3 sipariş alır oldu.
  • 18-01-2020, 13:22:33
    #36
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Css sağolsun..
    Hocam css le bile kazanamamışsın sen, büyük tutarlarda rakamlar böyle gözükmüyor