apo1221 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel kazanıyorlar
46
●6.846
- 18-01-2020, 05:37:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2 yil oncesine kadar bizde gunde 75euro kazaniyorduk... ah adsense bot calissanda sevindirsen su arkadasini 😅
- 18-01-2020, 09:21:15Üyeliği durdurulduZaten ban fırtınası adsense bot'u çalışınca ortaya çıkıyorMiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2020, 09:57:20Yıllardır adsense ile para kazandım ve kazanıyorum da hala. E ticaret en garanti ve güzel iş olduğunu şu son 1 yıldır anladım. Başta çok zorluyor ama sistem oturursa en güzel para e ticarette. Vaktinizi içerik siteleri ile harcamayın. E ticaret alanı bulun ya da mobil uygulamalara yönelin.

- 18-01-2020, 13:08:34

Css sağolsun..
eticaret en temiz iş şüphesiz. ancak üretici yada ithalatcı olmadığın zaman kazanamıyorsun. üreticiler interneti öğrenmiş hepsi n11 de instagramda satış yapıyor. çin toptan sitelerinden mal getireyim diye düşündüm. uzun süre araştırdım ettim ama bizim türkler çinden daha ucuza satıyor aynı malıiyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seo açısından zaten ilk sayfayı babalar kapamış. Bende bebek ürünleri satıyordum. Ne zaman n11 falan açıldı bittik. Günde 2-3 ürün (mobilya) sattığım sitem ayda 2-3 sipariş alır oldu. - 18-01-2020, 13:22:33Hocam css le bile kazanamamışsın sen, büyük tutarlarda rakamlar böyle gözükmüyorBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




