• 18-11-2019, 18:11:47
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Monachopsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş, ya hasta olan sensin, ya Türkçe anlamayan sensin, yada hala işi yokuşa sürüyorsun... Bak bakalım ne demişim?


    Sonra da cevap veremeyip bak sen ne demişsin? Kapiş? Başka türlü nasıl anlatalım sana? Sorduğum sorulara cevap veremiyorsan uzatma yeter

    hakkında şikayet açtım şikayette görüşürüz 4 aylık üye. r10 da işler böyle yürümez kafana göre laf sokamazsın önüne gelene
  • 18-11-2019, 18:14:31
    #20
    Kurumsal PLUS
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkında şikayet açtım şikayette görüşürüz 4 aylık üye. r10 da işler böyle yürümez kafana göre laf sokamazsın önüne gelene
    Tabi ki açabilirsn, hitap şekillerinden şikayet konun değerlendirilir. Ben potansiyel bir müşteri olarak ilk başta açıklama yaparsanız çalışabileceğimizi yazmışım, gerekli açıklamayı da şikayet konuna yazarım
  • 18-11-2019, 18:23:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Monachopsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki açabilirsn, hitap şekillerinden şikayet konun değerlendirilir. Ben potansiyel bir müşteri olarak ilk başta açıklama yaparsanız çalışabileceğimizi yazmışım, gerekli açıklamayı da şikayet konuna yazarım
    sen potansiyel bir müşteri falan değilsin. sorduklarına cevap vermeme rağmen tamamen karalama amaçlı yorum yapıyorsun.

    en son ticaret puanın YALANCI VE TİCARET YAPILMAYACAK BİRİ DİYOR BUNA NE DİYORSUN?
  • 18-11-2019, 18:28:04
    #22
    Kurumsal PLUS
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen potansiyel bir müşteri falan değilsin. sorduklarına cevap vermeme rağmen tamamen karalama amaçlı yorum yapıyorsun.
    Kardeş, ben tamamen potansiyel bir müşteriyim, iki tane organik repin yapan hesabım var ve şu an satmaya çalıştığın sistemin kitabını yazarım sana O yüzden gördüm ve sen yapabiliyorsan sorduklarıma cevap verebiliyorsan hizmeti alabilirim diye yazmışım dimi? Ben sana bu hizmet karşılığı ne yapacaksın diye sorduğumda geveliyorsun çünkü bilmiyorsun! Kaldı ki dediklerimin hepsi doğru aksini asla ıspat edemezsin! Ve yine soruyorum; Shadow hesaplı banlardan bana repin yapsan ne olur yapmasan ne olur! Repinin amacı fotoğrafı önerilen fotoğraflara çıkartmaktır ki bundan haberin yok anlaşılan, bahsettiğin sistem bu işi yapmaz, yapamaz! Şimdi daha açık nasıl anlatayım bilen biri sorsun! Sen ona anlat Hadi iyi satışlar
  • 18-11-2019, 18:30:52
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Monachopsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş, ben tamamen potansiyel bir müşteriyim, iki tane organik repin yapan hesabım var ve şu an satmaya çalıştığın sistemin kitabını yazarım sana O yüzden gördüm ve sen yapabiliyorsan sorduklarıma cevap verebiliyorsan hizmeti alabilirim diye yazmışım dimi? Ben sana bu hizmet karşılığı ne yapacaksın diye sorduğumda geveliyorsun çünkü bilmiyorsun! Kaldı ki dediklerimin hepsi doğru aksini asla ıspat edemezsin! Ve yine soruyorum; Shadow hesaplı banlardan bana repin yapsan ne olur yapmasan ne olur! Repinin amacı fotoğrafı önerilen fotoğraflara çıkartmaktır ki bundan haberin yok anlaşılan, bahsettiğin sistem bu işi yapmaz, yapamaz! Şimdi daha açık nasıl anlatayım bilen biri sorsun! Sen ona anlat Hadi iyi satışlar
    cevap yok sana. şikayette görüşeceğiz. sen ısrarla takmışsın hesaplar shadow diye. git bir psikiyatriye.
  • 18-11-2019, 18:43:23
    #24
    Kurumsal PLUS
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap yok sana. şikayette görüşeceğiz. sen ısrarla takmışsın hesaplar shadow diye. git bir psikiyatriye.
    Tabi ki cevap veririm; Ben hesapların shadowlu demiyorum sana sordum shadowlu mu diye verdiğin cevap ortada. Dilediğin yere şikayet açabilirsin, hakkımda verilen -trade için şikayet konularına bakabilirsin orada tüm açıklığı ile yazıyor ki hala sonuçlanmadı. Zerre kadar bilgin olmadığı bir konu açıp insanlardan para istiyorsun! Bunun adı nedir sen cevaplarsın!



    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen potansiyel bir müşteri falan değilsin. sorduklarına cevap vermeme rağmen tamamen karalama amaçlı yorum yapıyorsun.
    Cevap vermememe rağmen değil, verememene rağmen diyeceksin çünkü zerre bilgin yok. Olmadığını zaten kendin yazmışsın, repinin hit sağlayacağını zannediyorsun ki repin hit sağlamaz, sadece önerilen fotoğraflara çıkartır fotoğrafı, hit gelecekse o zaman gelir, kapiş? Yine izah edeyim bilgin olsun: Shadowsuz hesaplardan repin yapacaksan ki her hesap için ayrı ayrı IP kullanman lazım, bunun için en iyi yol cep telden uçak modunu açıp kapatmak, lakin onu da yapamazsın çünkü pinterest ana sayfa açımı sadece 22 mb, repin yapana kadar 1 repin 30 mb harcar, onu da karşılayacak bir internet paketi sağlamıyor Türkiye'deki hatlar, ne Turkcell, ne Vodafone nede Telekom hatları. Ha yok ya ben proxy ile yapıyorum dersen proxynin tanesi TR de 10-15 TL, hadi yurt dışından aldın diyelim en ucuzu tek hesap başına 1$, sen bana 10,000 repin yapıcam diyorsun kiiiii 10 bin dolarlık proxy olması lazım elinde o da imkansız. Yani sana demem o ki, kitabını yazdığım konuda bana ukalalık taslama. Şikayet konusu açacaksan açabilirsin yazışmalar ortada! İnsanlardan bu kadar para istemek kolay, ama yaptığın işin beş para etmediğini birileri yüzüne vurunca verdiğin cevaplardan bu iş hakkında ne kadar kalite var ortaya çıkıyor. Bu da sana son mesajım olsun, yok şikayet konusu açarsan ordan da cevabımı veririm sıkıntı yok!

    Hayırlı satışlar
  • 18-11-2019, 20:15:13
    #25
    Çok saçma sekilde konuyu baltalamişsiniz. Uslubunuzu koruyun

    Monachopsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukala ukala cevap vermene gerek yok! Burada bir hizmet satıyorsun ve ben de potansiyel müşteri olarak cevap yazıyorum. Evet söylediğimi yine tekrar ediyorum; Shadow banlı hesaplardan repin yapmak hiçbir fayda sağlamaz. Repin sayısını gösterir ama o resmi pinterestte önerilen fotoğraflara çıkartmaz çünkü gösterim sayısı 0'dır. Sen ister 10.000, ister 1 milyon repin yap! Eğer böyle bir hizmet sunup para istiyorsan hesapların shadow ban olup olmadığını sen bileceksin, hizmeti satın alan kişi değil!
  • 18-11-2019, 20:18:29
    #26
    Kurumsal PLUS
    zafer_yldrm34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saçma sekilde konuyu baltalamişsiniz. Uslubunuzu koruyun
    Pardon? Bütün mesajları dikkatlice okuyup öyle yazın konuya! Daha ilk mesajda belirtmişim ve açıklamaları yapmışım, uslubunu koruması gereken ben değilim! Yazdığım ilk mesajı okuyun ve gelen cevaba bakın bakalım uslubunu koruması gereken kim!
    http://prntscr.com/pynb3f