byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakkında şikayet açtım şikayette görüşürüz 4 aylık üye. r10 da işler böyle yürümez kafana göre laf sokamazsın önüne gelene
Tabi ki açabilirsn, hitap şekillerinden şikayet konun değerlendirilir. Ben potansiyel bir müşteri olarak ilk başta açıklama yaparsanız çalışabileceğimizi yazmışım, gerekli açıklamayı da şikayet konuna yazarım