Monachopsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi ki açabilirsn, hitap şekillerinden şikayet konun değerlendirilir. Ben potansiyel bir müşteri olarak ilk başta açıklama yaparsanız çalışabileceğimizi yazmışım, gerekli açıklamayı da şikayet konuna yazarım
sen potansiyel bir müşteri falan değilsin. sorduklarına cevap vermeme rağmen tamamen karalama amaçlı yorum yapıyorsun.

en son ticaret puanın YALANCI VE TİCARET YAPILMAYACAK BİRİ DİYOR BUNA NE DİYORSUN?