• 16-10-2007, 18:18:16
    #1
    adres satırındaki linklere genelde siteye ilk girişte PHPSESSID=xxx
    şeklinde güvenlik anahtarı oluşuyor bunu kaldırmak istiyorum tamamen nasıl yapabilirim
    nette htaccess e kod eklenerek yapabilirsiniz die cevap buldum ama htaccess e o kodları eklediğimde bir işe yaramadı...
    php_value session.use_trans_sid 0
    php_value session.use_only_cookies 1
  • 16-10-2007, 18:26:54
    #2
    Sanırım üsteki örneğinde verdiğin kodu aynen kullanıyorsun.
    Bu şekilde denermisin.
    php_value session.use_trans_sid 0
    php_value session.use_only_cookies 1
  • 16-10-2007, 18:33:35
    #3
    :S
    Alıntı
    php_value session.use_trans_sid 0
    php_value session.use_only_cookies 1
    bende böyle kullanıyorum zaten code kısmındakileri yanlış anladınız heralde düzeltiyorum..
  • 18-10-2007, 16:57:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o kodlar apache'nin httpd.conf dosyasında bulunması gerekmiyormu
    yada bana mı öyle geliyor. Sunucu yöneticisine söyle bi istersen
    sitenin virtual hosts bölümündeki kodlarına eklesin tahminimce
    orası için...