o kodlar apache'nin httpd.conf dosyasında bulunması gerekmiyormu
yada bana mı öyle geliyor. Sunucu yöneticisine söyle bi istersen
sitenin virtual hosts bölümündeki kodlarına eklesin tahminimce
orası için...