• 08-11-2010, 00:28:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mysql' da 'ayar' adında bi tablom var onun içerisinde 'veri1' 'veri2' 'veri3' adında yerler var bunların 10 saniyede bir kontrol edilip içerisine istediğim değerlerin girilmesini istiyorum. 'veri1' e 'değer1' gibi.

    Bu değer girme işlemini 10 saniyede fln tekrarlaması lazım
  • 08-11-2010, 01:15:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    cron ile yaparsınız
    10 saniyede bir işlem yaparsanız sunucu kasılır
  • 08-11-2010, 01:28:22
    #3
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cron ile yaparsınız
    10 saniyede bir işlem yaparsanız sunucu kasılır
    ben her saniye çalışan php kodu koydum cron'a hiç te kasılmadı ama
    düzgün ayarlamak lazım herşeyi, indexleri , algoritmayı vs.
  • 08-11-2010, 01:46:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben her saniye çalışan php kodu koydum cron'a hiç te kasılmadı ama
    düzgün ayarlamak lazım herşeyi, indexleri , algoritmayı vs.
    yapılan işe göre değişir tabi o.
    anlık veri girişleri mysql yoran işlemler
  • 08-11-2010, 09:06:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    fazla kasıcağını zannetmiyorum gireceği çok kısa bi veri
  • 08-11-2010, 14:30:26
    #6
    kendin bir sayaç yapıp koysan aynı yorma etkisini yapacaktır yaklaşık olarak.
    işlem dediğin kadar ufaksa cron a bağla gitsin...
    ama yine de crona eklediğin sayfayı en optimize halde koymakta fayda var.
  • 08-11-2010, 23:31:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    "cron a bağla gitsin" bilsem niye konu açıyım hocam bağlayamıyorum crona fln ?
  • 09-11-2010, 00:09:28
    #8
    PHP dosyasını, linkini adres çubuğuna girip enter'a bastığınızda her şeyi kendisi otomatik halledecek şekilde kodlayın. Sonra internetteki CronJob'la ilgili makaleleri okuyup CronJob'a görev ekleyin.
  • 09-11-2010, 07:14:34
    #9
    Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "cron a bağla gitsin" bilsem niye konu açıyım hocam bağlayamıyorum crona fln ?
    @Hkan'ın dediği gibi, yapılacak işleri bi sayfada kodla. Sayfanın ekrana bişey yazdırması gerekmiyor. Hatta yazdırmasa daha iyi. Gerekli işlemleri yapsın yeterli. Ondan sonra cron job ayarlarını yapman lazım. Bu da servera "şu kadar zamanda bir şu dosyayı çalıştır" komutu vermek. O konuda da araştırma yaparak bir sürü bilgi bulabilirsin. TR kaynak bol.

    http://www.google.com.tr/search?clie...utf-8&oe=utf-8