"cron a bağla gitsin" bilsem niye konu açıyım hocam bağlayamıyorum crona fln

?
@Hkan'ın dediği gibi, yapılacak işleri bi sayfada kodla. Sayfanın ekrana bişey yazdırması gerekmiyor. Hatta yazdırmasa daha iyi. Gerekli işlemleri yapsın yeterli. Ondan sonra cron job ayarlarını yapman lazım. Bu da servera "şu kadar zamanda bir şu dosyayı çalıştır" komutu vermek. O konuda da araştırma yaparak bir sürü bilgi bulabilirsin. TR kaynak bol.
http://www.google.com.tr/search?clie...utf-8&oe=utf-8