• 17-08-2010, 10:40:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Arkadaşlar,

    İlgiçtir bir müşterim istedi,
    Örneğin info@r10.net mail atıyoruz normalde biz outloktan gönder-al yapıp gelen gidene bakıyoruz.

    Ama bu mailleri yönetim panelinde mail gelip gelmediğini gösterebilirmiyiz ?

    Örn : Mail (2) sadece mail sayısını bilmemiz yeterlidir...

    Aklıma iletişim formunda gizli input yapıp vt de yeni alan açıp formu submitlediğinde vt kaydettirebiliriz ama drek maillere bakamıyoruz
  • 17-08-2010, 11:09:29
    #2
    bakabilirsiniz. arşivimde küçük uygulaması vardı bulabilirsem paylaşırım
  • 17-08-2010, 11:22:26
    #3
    gokhan_uc_ar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama bu mailleri yönetim panelinde mail gelip gelmediğini gösterebilirmiyiz ?
    ----------------------------------------------------------------------
    Aklıma iletişim formunda gizli input yapıp vt de yeni alan açıp formu submitlediğinde vt kaydettirebiliriz ama drek maillere bakamıyoruz
    Tam olarak ne istediğin anlaşılmamaktadır. İletişim formundan mı bahsediyorsun yoksa mail mi ? Eğer iletişim formundan bahsediyorsanız;
    iletişim formundaki inputları veritabanına kaydettirip admin panelinde gösterebilirsiniz. Ayrıca gelen form mesajları sayısını göstermek içinse bir okundu-okunmadı alanı açmanız gerekir. Böylelikleri okunmamış mesajları saydırıp yazabilirsiniz.
    İyi çalışmalar.
  • 17-08-2010, 13:03:47
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    php ile pop3 mailleri okuyabilirsin.Mail sunucusuna 110 portundan bir soket bağlantısı açacaksın.Daha sonra komutlar yollayarak dönen verileri işleyeceksin.Ama daha kolay bi yolu vardır kütüphanesini yazmışlardır.imapta kullabilirsin tabi
  • 17-08-2010, 15:30:31
    #5
    taSManiaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak ne istediğin anlaşılmamaktadır. İletişim formundan mı bahsediyorsun yoksa mail mi ? Eğer iletişim formundan bahsediyorsanız;
    iletişim formundaki inputları veritabanına kaydettirip admin panelinde gösterebilirsiniz. Ayrıca gelen form mesajları sayısını göstermek içinse bir okundu-okunmadı alanı açmanız gerekir. Böylelikleri okunmamış mesajları saydırıp yazabilirsiniz.
    İyi çalışmalar.
    İlginiz için herkese teşekkür ederim

    Mailleri kast etmiştim, aoutlok bakmadan sitenin yönetim panelinden mail gelmiş mi gelmemiş mi diye site sahibine göstermek istemiştim.