Tam olarak ne istediğin anlaşılmamaktadır. İletişim formundan mı bahsediyorsun yoksa mail mi ? Eğer iletişim formundan bahsediyorsanız;
iletişim formundaki inputları veritabanına kaydettirip admin panelinde gösterebilirsiniz. Ayrıca gelen form mesajları sayısını göstermek içinse bir okundu-okunmadı alanı açmanız gerekir. Böylelikleri okunmamış mesajları saydırıp yazabilirsiniz.
İyi çalışmalar.
İlginiz için herkese teşekkür ederim
Mailleri kast etmiştim, aoutlok bakmadan sitenin yönetim panelinden mail gelmiş mi gelmemiş mi diye site sahibine göstermek istemiştim.