• 18-07-2010, 13:05:46
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler, Yazdığın portallarıda görürürz işallah
  • 18-07-2010, 14:05:29
    #29
    Dualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum yapmak için süre limiti ve güvenlik kodu koyarsan spam olayına iyi bi çözüm bulmuş olursun
    uğraşıyorum da yapamadım daha güvenlik doğrulaması için uğraşıyorum ama..
    batinduz adlı üyeden alıntı:
    Tebrikler, Yazdığın portallarıda görürürz işallah
    sağol,inşallah..
  • 18-07-2010, 14:24:55
    #30
    bi resim doğrulama buldum çalıştıırdım ama çalıştığı halde hata çıkıyor resmi girmeyince kayıt olmuyor girince kayıt oluyor ama gene de hata veriyor
    hata
    Alıntı
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\xampp\htdocs\mesajekle.php:9) in C:\xampp\htdocs\mesajekle.php on line 13
    mesakekle.php kodum
    <?PHP
    $isim=$_POST["isim"];
    $mesaj=$_POST["mesaj"];
    include("baglan.php");
    session_start();
    
    if ($_POST) {
        if (strtolower($_POST['key']) == $_SESSION['captcha_key']) {
            $sql=mysql_query("INSERT INTO mesajlar (isim,mesaj) values ('$isim','$mesaj')");
        }else{
            echo 'FALSE';
        }
        echo '<hr><a href="mesaj.php">&lt; BACK</a>';
    }else{
    
    }
    
    
    
    ?>
  • 18-07-2010, 14:55:46
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi resim doğrulama buldum çalıştıırdım ama çalıştığı halde hata çıkıyor resmi girmeyince kayıt olmuyor girince kayıt oluyor ama gene de hata veriyor
    hata


    mesakekle.php kodum
    <?PHP
    $isim=$_POST["isim"];
    $mesaj=$_POST["mesaj"];
    include("baglan.php");
    session_start();
    
    if ($_POST) {
        if (strtolower($_POST['key']) == $_SESSION['captcha_key']) {
            $sql=mysql_query("INSERT INTO mesajlar (isim,mesaj) values ('$isim','$mesaj')");
        }else{
            echo 'FALSE';
        }
        echo '<hr><a href="mesaj.php">&lt; BACK</a>';
    }else{
    
    }
    
    
    
    ?>
    şesion ştartı en üste koycan
  • 18-07-2010, 15:02:10
    #32
    <?PHP
    session_start();
    $isim=$_POST["isim"];
    $mesaj=$_POST["mesaj"];
    include("baglan.php");
    if ($_POST) {
        if (strtolower($_POST['key']) == $_SESSION['captcha_key']) {
            $sql=mysql_query("INSERT INTO mesajlar (isim,mesaj) values ('$isim','$mesaj')");
                echo '<hr><a href="index.php">&lt; Mesajınızı görüntülemek için tıklayın.</a>';
        }else{
            echo 'Güvenlik Kodunu Yanlış Girdiniz !!!';
        }
        echo '<hr><a href="mesaj.php">&lt; Geri Dön</a>';
    }else{
    }
    ?>
    gene aynı _?
  • 18-07-2010, 15:19:41
    #33
    siteye atınca problem kalmadı nedense sorunsuz çalışıyor

    http://dreamsandreals.com/php/index.php

    artık spam tehlikesi de kalmadı yorumları bekliyorum
  • 18-07-2010, 15:53:51
    #34
    güzel güzel hergün gelişiyor burada r10 üyeleri toplu halde ziyaretci defteri cıkaracak birde logo koy R10 Zdefter diye
  • 18-07-2010, 18:37:26
    #35
    evet sıra tasarıma geldi ama bi konu daha var mesajlarda son yazılan en altta çıkıyor.. ben phpmyadminden büyükten küçüğe dediğimde son azılan en üste geliyor ama herseferinde bnuu yapmaktan başka kalıcı bi çzöüm yok mu ?
  • 18-07-2010, 19:07:17
    #36
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sıra tasarıma geldi ama bi konu daha var mesajlarda son yazılan en altta çıkıyor.. ben phpmyadminden büyükten küçüğe dediğimde son azılan en üste geliyor ama herseferinde bnuu yapmaktan başka kalıcı bi çzöüm yok mu ?

    mysql sorgunu koyarmısın ? neye göre sıralıyorusun desc asc
    order by id desc
    order by id asc gibimi ?