karakter alanı sınırlandı bir başka spam yolu yani.. isim alanı 25 karakterler nmetin alanı 250 karakterle mysql sorgumu hemen koyucam..
bu arada captcha biraz sorunlu recaptcha için uğraşıyoruum bakalım...
ben tabloları elimle oluşturmuştum myadminden ama mesajlar tablosuna girince
SELECT *
FROM `mesajlar`
LIMIT 0 , 30
çıkıyor başka bişi yok id var bi sıralama için büyükten küçüğe olması lazım ama nası yapcaz onu işte
İlk php mysql işlemim - İlk Ziyaretçi Defterim :D
45
●2.352
- 18-07-2010, 19:13:05
- 18-07-2010, 19:26:02tamamdır index.phpden hallettim
sıralama sorunu da çzöüldü
bi tek hatalı ollan captcha kaldı sanırsam ... lütfen açık bulanlar sorun bulanlar bildirsin..
kodlama kısmı sorunsuz bittiğinde tasarıma geçeceğim.. - 18-07-2010, 19:30:47nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisanslayıp satarsın r10 zdefteri
30 coderin hazırladıgı zdefteri test edilmiş güvenlik açığı felan yok diyip birazda yağlarsın
- 18-07-2010, 19:33:30yok satmam ben bunu
OSP yaparım
OPEN SOURCE PROJECT açık kaynak kodlu php yazılım yani
herkes katkıda bulundu bulunabilir bulunacak :d pardus misali
herkese katkılarından dolayı teşekkürler özellikle bytrislasise !!! - 18-07-2010, 19:53:22recaptchada
For security reasons, you must pass the remote ip to reCAPTCHA
hatasını alıyorum public ile private keyde mi bi sorun var ??
farklı bir captcha deniyorum... - 18-07-2010, 21:35:45Congrulations to your first script bro

Basitte olsun bir tasarım yap şuna dostum . Tamam güzel eğitim setindekini direk yapmışsın ama geliştirmelisin . Azıcık tasarım kat , ek özellikler ekle . Mesela sayfalama felan yap takıldığın yer olursa sor bize burda insan gibi coder arkadaşlarda var yanıtlarız sorularını emin ol sen yeterki kendini geliştirmek iste
- 18-07-2010, 21:38:58kardeş hele bi kod kısmı bitsin sen ozaman gör tasarımı
kolay iş tasarım
mesela bi soru
For security reasons, you must pass the remote ip to reCAPTCHA
recaptcha çok lazım ama bu hatayı verio.. türkçe çözüm ing. forumlara baktım 3 tane bişi çıktı zaten onlarda da çözüm yok ya da ben anlamadım
- 18-07-2010, 23:32:43Üyeliği durdurulduMerakla bende bekliyorum formununurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bi captha kullasan, kodları istiyorum bende captha için :P
Php nin güzel yanıda sürekli kendini geliştiriyorsun, yeni birşeyler ekliyorsun, farklı şeyler ortaya çıkarıyorsun.. - 19-07-2010, 17:06:42For security reasons, you must pass the remote ip to reCAPTCHA
recapcthanın bu hatasının çözümünü bilen var mı yardım etsin lütfen ???
onca captcha denedim hiçbiri çalışmadı
sıralama sorunu da çzöüldü