• 18-07-2010, 19:13:05
    #37
    karakter alanı sınırlandı bir başka spam yolu yani.. isim alanı 25 karakterler nmetin alanı 250 karakterle mysql sorgumu hemen koyucam..

    bu arada captcha biraz sorunlu recaptcha için uğraşıyoruum bakalım...
    ben tabloları elimle oluşturmuştum myadminden ama mesajlar tablosuna girince

    SELECT *
    FROM `mesajlar`
    LIMIT 0 , 30

    çıkıyor başka bişi yok id var bi sıralama için büyükten küçüğe olması lazım ama nası yapcaz onu işte
  • 18-07-2010, 19:26:02
    #38
    tamamdır index.phpden hallettim sıralama sorunu da çzöüldü

    bi tek hatalı ollan captcha kaldı sanırsam ... lütfen açık bulanlar sorun bulanlar bildirsin..

    kodlama kısmı sorunsuz bittiğinde tasarıma geçeceğim..
  • 18-07-2010, 19:30:47
    #39
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır index.phpden hallettim sıralama sorunu da çzöüldü

    bi tek hatalı ollan captcha kaldı sanırsam ... lütfen açık bulanlar sorun bulanlar bildirsin..

    kodlama kısmı sorunsuz bittiğinde tasarıma geçeceğim..

    lisanslayıp satarsın r10 zdefteri 30 coderin hazırladıgı zdefteri test edilmiş güvenlik açığı felan yok diyip birazda yağlarsın
  • 18-07-2010, 19:33:30
    #40
    yok satmam ben bunu OSP yaparım OPEN SOURCE PROJECT açık kaynak kodlu php yazılım yani herkes katkıda bulundu bulunabilir bulunacak :d pardus misali
    herkese katkılarından dolayı teşekkürler özellikle bytrislasise !!!
  • 18-07-2010, 19:53:22
    #41
    recaptchada
    For security reasons, you must pass the remote ip to reCAPTCHA

    hatasını alıyorum public ile private keyde mi bi sorun var ??

    farklı bir captcha deniyorum...
  • 18-07-2010, 21:35:45
    #42
    Congrulations to your first script bro

    Basitte olsun bir tasarım yap şuna dostum . Tamam güzel eğitim setindekini direk yapmışsın ama geliştirmelisin . Azıcık tasarım kat , ek özellikler ekle . Mesela sayfalama felan yap takıldığın yer olursa sor bize burda insan gibi coder arkadaşlarda var yanıtlarız sorularını emin ol sen yeterki kendini geliştirmek iste
  • 18-07-2010, 21:38:58
    #43
    kardeş hele bi kod kısmı bitsin sen ozaman gör tasarımı kolay iş tasarım
    mesela bi soru

    For security reasons, you must pass the remote ip to reCAPTCHA

    recaptcha çok lazım ama bu hatayı verio.. türkçe çözüm ing. forumlara baktım 3 tane bişi çıktı zaten onlarda da çözüm yok ya da ben anlamadım
  • 18-07-2010, 23:32:43
    #44
    Üyeliği durduruldu
    nurulmac11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş hele bi kod kısmı bitsin sen ozaman gör tasarımı kolay iş tasarım
    mesela bi soru

    For security reasons, you must pass the remote ip to reCAPTCHA

    recaptcha çok lazım ama bu hatayı verio.. türkçe çözüm ing. forumlara baktım 3 tane bişi çıktı zaten onlarda da çözüm yok ya da ben anlamadım
    Merakla bende bekliyorum formunu Güzel bi captha kullasan, kodları istiyorum bende captha için :P

    Php nin güzel yanıda sürekli kendini geliştiriyorsun, yeni birşeyler ekliyorsun, farklı şeyler ortaya çıkarıyorsun..
  • 19-07-2010, 17:06:42
    #45
    For security reasons, you must pass the remote ip to reCAPTCHA
    recapcthanın bu hatasının çözümünü bilen var mı yardım etsin lütfen ???
    onca captcha denedim hiçbiri çalışmadı