evet sıra tasarıma geldi ama bi konu daha var mesajlarda son yazılan en altta çıkıyor.. ben phpmyadminden büyükten küçüğe dediğimde son azılan en üste geliyor ama herseferinde bnuu yapmaktan başka kalıcı bi çzöüm yok mu ?