?? ne dir bu anlamadım ya
yardımcı olabilirmisiniz
UTF8 den UTF 8 e bot yaptım ama gene türkçe karakter sorunu var
5
●942
- 10-07-2010, 17:47:11Üyeliği durduruldu
- 10-07-2010, 18:14:43Üyeliği durduruldubot dosya nın karakter setini windows-1254 ten utf-8 e çevirirsen düzelir
- 10-07-2010, 18:28:46Üyeliği durdurulduDuplicate entry '0-1' for key 'PRIMARY'??
ilk kez boyle bir şey gördüm - 11-07-2010, 12:33:05mysql_query("SET NAMES UTF8");
veritabanını seçtikten sonraki satıra bu kodu ekleyip deneyebilirsin. benzer bir sorunu böyle çözmüştüm.